Bir Kız Günlüğü 6.Bölüm

217 6 2
                                    

Tanrım! Bu da ne böyle.

Yavru bir kedi.. Ne işi var burda!

Anna: "Onu benden uzak tut Katie! Alerjim var biliyorsun!"

Bende tamam diyip kediyi kucağıma alıp sevmeye başladım. Simsiyahtı ve sapsarı gözleri vardı. Korkutucuydu,ama bir kediydi. Ve kedileri çok severim!

Dann tamam buradan gitmeliyiz!

Shawn: "Anahtar mutfakta kaldı,bu gece burda kalırız. Yarında çıkarız burdan. Başka çaremiz yok.."

Anna "Tamam ama burda nerde kalıcaz Shawn fikrin varmı?"

Ben:"Her yer iğrenç.. Ve kokuyor"

Shawn:" başka çaremiz varsa söyleyin bayanlar o zaman!"

Shawn sinirlenmişti..

Ve kaba konuşmuştu.. Açıkcası beni kırmıştı. Ama herneyse..

Dann" kayalıkların oraya gitmeliyiz" hadi yürüyün dedi.

Kayalıklara doğru geldik. Gerçekten çok koruyucu bir yer gibiydi. Acaba neden burası böyleydi? Ve kim yapmıştı?

Hepimiz uyumak için hazırlandık iki bölümdü. Bir bölüme Anna ve Dann geçti. Diğer bölümede Shawn ve Ben. Tabikide uyuyacağımız zaman Annayla ben,Shawnla da Dann olucaktı. Ama sadece sevgili olarak özel böyle kalmak istedik. Bir kayalığın arkasında biz,ve ortada da büyük bir kayalık vardı. O orta kayalıktan sonrada Dann ve Anna vardı.

"Shawn.. Biraz sert çıkıştın bize"

"Nasıl sert?"

"Bağırarak başka çaremiz varmı dedin? Neden sinirlisin?"

"Sinirli değilim"

"Shawn sinirlisin.."

"Sinirli değilim!" Diye bağırdı ve dakikasında Anna ve Dann hey noluyor dediler.

Shawnda hiç birşey yok işinize dönün dedi. Sinirliydi ve kalbimi kırıyordu.

"Peki Shawn" dedim ve ona doğru sırtımı dönüp uyumaya çalıştım. Aslında kısık kısık ağlıyordum. Zaten bugun yaşadıklarım pek iyi değildi. Ve Shawnın böyle bağırması çok kötü yapmıştı.

Shawnda sırtımdan doğru sarıldı. Ve kulağıma "özür dilerim kırmak istemedim" dedi.

Ama takmamaya çalıştım. Sonrada beni zorla sırtımdan tutup kendi tarafına doğru döndürdü. Katie özür diledim senden diye tekrar yüksek sesle konuştu. Bende oturma şeklimde kalktım. "Ne bağırıyorsun bana yeter Shawn diyerek ağlamaya başladım.. Shawnda hey bir dakika ağlama tamam özür dilerim dedi ben halen ağlıyordum. Shawnda ağlamaya başladı birden. Ve bir baktım konuşmaya başladı. "Şu an ki korkumu bilemezsin. Ya sana birşey olursa,Dann ve Anna'nın seks yapması için burdayız resmen! Katie bana bak! Sana birşey olursa ben naparım biliyormusun?! Kendimi öldürürüm çok net. Seni çok seviyorum" diye ağlamaya başlamıştı o kadar üzülmüştüm ki. Cidden çok seviyordu beni. Yanağını tutup göz yaşlarını sildim. Bize birşey olmayacak,ufacık şeylerden korkma! Seni seviyorum Shawn. Anlatamayacağım kadar. Dedim ve sarıldık. Sarıldıktan sonra o da göz yaşlarımı sildi bende onun. Sonra dudağıma doğru yaklaştı. O sırada Dann öyle bir bağırdıki Aaaaaahhhhhhhh!!!!!! Diye noluyor diye baktık. Birşey ısırmış Dann'ı. Daha doğrusu Dann ve Anna çıplak. Ve Dann'ı birşey ısırmış. Çok canı yanmış. Üstlerine battaniyeyi çektiler. Dann tamaö birşey yok dönün kendi taşlığınıza dedi. Ve anna da yarayı temizlemeye başladı. Bizde döndük. Ve Shawn nerde kalmıştık dedi. Bende gülümsedim ve tam burada diye onun dudaklarına yapıştım. Öpüşmeye başladık. Tişörtünü çıkardı,bende gömleğimi çıkardım. Öpüşmeye devam ettik. Üstüme çık dedi nasıl dedim. Yatıcam şimdi üstüme çık dedi. Çıktım. Kalp sesimi duyuyormusun dedi? Evet dedim. Ve o kalp senin için atıyor Katie. Seni seviyorum dedi ve tekrardan öpüşmeye başladık. Battaniyeyi de üstümüze çektik ve öpüştük belki 2 saat. Amas adece öpüştük. Sonra da uyuyakalmışız.

Bir Kız GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin