Akşam yemeğine kadar uyumuşuum. Aah gözlerim çok şişti.. Fazla uyumaktan sanırım..
Kalktım yüzümü yıkadım,üstümü değiştim. Anna odada yoktu
Aşağı indim eşofmanlarla herkes Annie teyzemizin muthıs yaptıgı yemeklerden bir tabak alıp masaya gidiyor hazırlıyorlardı. Shawn arkamdan sarıldı mutfaktayken. İyimisin birtanem birşeyin varmı dedi bende hayır gayet iyiyim birşeyim yok. dedim. Gerçekten de öyleydi,rüyamda birley görmemiştim. Şeytanımsı şeyi de.. Shawnda iyi sevindim çünkü bugün fazla beraber olamadık. Ve ben bu gece senınle birlikte geçirmek istiyorum. Bildiğim bir yer var. Dann ve Anna da gelicek dedi. Bende oluur dedim fakat saaç kaçta? Shawnda bugün kurallardan dışarı çıkıcaz dedi gülümseyerek. Bende gülümsedim. Yemeği yemeye başladık. Herkes yemekten kalkmaya başladı. Bizde kalktık. Saat 8'di. 2 saat sonra Isaac iğnesini yere atıcak. O sesten başka birşey duyarsa çok kötü şeyler olucaktı. Bizde ona göre hazırlandık. Annayla odadaydık. Zaten yurtta 6 erkek 6 kız kalıyorduk. Toplam 12 kişiydik. Herkes genelde uymazdı kurallara. Sessizce kulaklıkla müzik dinleyenler olurdu. Bilgisayar oyunları oynayan Cameron salağı mesela.. Herneyse Annayla hazırlandık. Bir sırt çantasına makyaj malzemeleri,pijamaları,şarap koydu. Bende sadece pijamalarımı koydum. Üstümüzü güzelce giyindik. (Mavi bir gömlek altına,siyah dar etek diz üstü ve saçlarımı açıp güzel dalgalarına fön çektim) rimel ve renkli parlatıcıyla tamamdır.. Shawn ve Dann'ı odamıza çağırdık. Gizlice,Isaac'ın odasından görünmeden merdivenlerden inip gelmişler. Odamıza geldiler. Dann Annaya sarılırken,Shawn çok güzelsin dedi ve sarıldık. Bende nereye gidicez şimdi dedim. Anna da o sırada çocuklara oturun dedi. Yere oturduk hepimiz. Dann konuşmaya başladı. Bu binanın altında bir depo varmış,hakkında çok şey okudum tarihini falan ne kadar inanmasakta Shawnla,deneyelim dedik. Korkunç şeyler olmuş,ve Shawn Katieninde ilgisini çekeceğini söyledi. O yüzden Annayıda çağırdım dördümüz inelim oraya diye. Hem sevgili olarak güzel şeyler de geçirebiliriz kim bilir diye gülümseyerek Annaya baktı. Annada gülümseyerek ben ve Shawna baktı. Bizse kahkaha attık. Herneyse Dann saat kaç gibi gidicez? Ve Isaac farkederse napacağız? dedim. Dannda; Korkma güzellik,Isaac hayatta farketmez. Cameron ve Cruss Isaacı oyalayacak bizim çıktığımız zaman. Depoya mutfaktan iniliyor. Mutfağa Annie teyzenin girmemesi içinde Zendaya ödevleri için salonda yardım isteyecek. Biz de o sırada mutfaktan depoya gideceğiz. Sonra onlar uyurken biz aşağıda olacağız,yeterince uykunuz var değilmi dedi gülümseyerek. Bizde tabikide diye güldük. Ama şu sorun var,deponun anahtarı Isaacın odasında dedi. Be onu nasıl alıcaz bilmiyorum dedi. Bende ben hallederim diye atladım olaya. Shawnda ters bakış attı. Yakalanırsan atılabilirsin bile kendine gel! dedi. Dannda evet Katie çok riskli dedi. Bende Dann'a dönüp depoya inmek istiyormusun? Dedim. O da tabikide dedi. O zaman sus,ve Shawn birşey olmayacak dedim. Planlımızı yaptık. Hatta anahtarların asılı olduğu yer için de anahtar var ve o Isaacın cebinde. Ama onu pudrayla açacaktım. Annanın teknikleriyle tabikide! Yukarı çıkmaya başladım. Erkeklerın odalarının olduğu kısma tabikide! Ve Isaacın odasının kapısını açtım çok çabuk olmam gerekirdi. Ellerim terlemeye başladı heyecandan,pudrayla açtım o kısmı. Ve anahtarı çıkaracakken aşağıdan Shawnın sesini duydum bağırarak Bay Isaac ne kadar güzelsiniz bugün! Tanrım.. Isaac yukarı geliyordu eğer beni yakalarsa çok kötü şeyler olucaktı! Bu yüzden aşırı çabuk olmam gerekirdi! Isaacın ayak seslerini duyuyordum. Ve Annaın birden çığlık atışını ben bile korkmuştum. Anna imdat! Odamda koskocaman büyük bir fare var imdat Isaac yanıma gelin lütfen ne bu böyle! İşte kurtarmıştım anahtarı aldım ve kapattım camdan dolabı. Ve aşaşı hızlıca inmeye başladım. Odaya girdim Isaac ordaydı. Noluyor dedim Annada ilk gülümsedi sonra da koskocaman fare vardı ama sanırım gitmiş dedi. Ve Isaacta nelerle uğraştırıyorsunuz benş tanrım! Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kız Günlüğü
MaceraKatie adlı bir kızın gözünden dünya! Eğlenceli,romantik,komik ve maceraşarla dolu bilinmeyen sırlarla dolu bir hikaye sizi bekliyor! Umarım keyif alırsınız! :)