3.časť

305 9 0
                                    

Mala som chut oddýsť. Ked na nu mrkol skoro som začala vraždiť . Vošli sme do obývačky , a hned ako sme si sadli niekto zazvonil. Laura sa ponukla že pôjde otvoriť dvere. Ked som započula chlapčenský hlas hned som vedela ze je to Chris. Onedlho prisiel do obývačky sa pozdraviť . Aby som Justina naštvala tak som ho potom zavolala do jej izby ktoru som s nou mala spločnú . Ked sme tam vošli vydela som ako Jusin pozeral celý čas na nich .

Z pohladu Laury:

Ten Selenin frajer Justin je celkom sexy a milý narozdiel od Seleny . Videla som ako Selena žiarlila ked ma zbadal a vyzliekal ma očami alebo ked na mna mrkol. Milujem zvádzat chalanov takže som z toho mala len srandu .  Vošli sme do obývačky a hned na to ako si vsetci sadli zazonil moj Boyfriend ktorého milujem najviac na svete. Môj Christianko <3. Išiel ich pozdravit a potom sme išli ore do izby. Tam sme sa bláznili a presne ked som si sadla na Chrisa a vyhrnula mu tričko a začala mu hladkať brucho tak niekto zaklopal na dvere. Podla hlasu som spoznala ze je to Selena . Pustila som ju do izby aj keby som nemusela.  Lazla som si na Chrisa a začala mu davať jemne pusy na pery. Vedela som ze Chris o chvilku zacne byt drsnejší . Ked nastala ta chvíla a chcel bstup do mojich úst tak ma chitil za zadok a zmačkol ho a ja som vzdychla takže hned strčil jeho jazyk do mojho krku a začala 3. svetová. Ked konečne oddyšli preč z izby tak mi Chris hovoril že Justin sa nás stále pozeral. Ja som sa len zasmiala. Postavila som sa z postele a išla zamknúť dvere aby sem uz nikto neprišiel. Ked som zamkla prišla som pri postel a usmiala sa . Chris sa postavil sa oproti mne . Pozrel sa mi do očí a začal sa priblizovat . Ale mne sa nechcelo čakat tak som to urýchlila . Chytila som mu jemne krk a pritiahla som si ho tu sebe a začali sme sa bozkávať.  Cjris ma chytil za zadok a ja som na neho vyskočila a zavytila sa mu nohami o pás. Potom ma hodil na postel a laol si na mna. Ja som mu vyzliekla tričko a hodila ho niekam na zem. Potom aj Chris a hned mi vyzliekol aj kratase . Ja som mu ich vyzliekla tiež a on mne rozopol podprsenku , posadil sa na mna a dal si ju na telo. Ja som dostala zachvat smiechu a on ma utisil pusou. Ked sedel mala som moznost rozopnut mu nohavice. On sa postail a vyzliekol si uz aj trenky a mne dal dole gatky. Ledol si na mna a o chvilku som pocitila to ako ho do mna vsunul. Aby nas nebolo počut tak sme sa popri tom bozkávali a vzdychali sme si navzajom do úst. Najprv bol pomalý ale potom začal prirázat viac a viac . Nakoniec som sa urobila a o chvilku aj on . Da m bozk a laol si vedla mna a vydíchol si. Ja som s sadla na postel a pozrela sa na neho a on sa usmial. "Milujem ťa zlato" povedal mi a pritiahol si ma k sebe . "Aj ja teba" lahla som si na jeo hruď a usmiala sa. Chris to ie proste najlepšie zo všetkých. Teda nie že by som spala aj s niekym iným ale tak no.

What now ? - JBWhere stories live. Discover now