2.časť

311 12 0
                                    

"Ahojte" povedala jej nežným hláskom a objala Sel . Mal som chitit ju  a objať tiež aj keď som ju vôbec nepoznal . "Ahoj sestrička" povedala jej Sel ironickým hlasom. "Ahoj" povedadal som jej tiež . "Mmmm my sa ešte nepoznáme , ja som Laura a mám 17" pozrela sa na mna a usmiala sa . "Ja som Justin a mám 20 ." usmial som sa a mrkol na ňu. Vošli sme do obývačky keď niekto zazvonil. "Ja idem otvoriť " povedala Laura a utekala pri dvere. "Aoj pusa." počul som hlas neakéo neznámeho chlapca. "Aoj zlatko" odpovedala mi a počul som zvuk bozku . Skoro ma roztrhlo od nervou . O pár minút sa objaili vo dverách. Kiko? Toho som naposledy idel asi pred koncom strednej . Newiem či si ma pamätá . "Dobý deň" ten vhalan sa usmial a hmatal Lauru po zatku . "Ahoj"povedala mama Sel a usmiala sa na neho. "Ahoj Christian " povedal mu otec Sel. Raej som ol ticho pokial si nespomenie na mna prvý. "Mami, oci ideme hore do izby"povedala a usmiala sa. "Dobre chodte" povedala im a oni sa vybrali do izby . Asi o pár minút si Sel spomenula na to že si chcela ešte niečo zobrat z jej starej izby. "Justin ideš so mnou?" pozrela sa na mna a spýtala sa . "Ano bejby " pozrel som sa na ňu a mrkol som.

Vyšli sme hore schodami a Sel zaklopala na dvere. "Prečo klopeš?" spýtal som sa jej neisto. "Pretože túto izbu som mala spoločnú s Laurou." povedala sa a otočila ku dverám.

"Ááááno?" ozvala sa z izby Laura . "Možeme vojsť?" Sel sa spýtala a cakala na odpoveď. "Áno jasne poďte." počul som Laurin hlas ako sa smiala ked to hovorila. Sel otvorla dvere a išla si po soje notesy s pesničkami . A ja som sa celý čas pozeral na Lauru. Lažala na Christianovi a dával mu nežné pusy . O chvílku na to ju Christian začal drsne bozkavať. Laura mu zrejme nedala bstup do jej úst tak ji chytil za zadok a zmackol jej ho čím si sprístupnil bcod do jej úst. "Sel? už si to našla?" spýtal som sa jej. "Áno poď ideme." pozrela sa na mna a usmiala sa , a potom smerom na Lauru a Chrisiana .

Z pohladu Seleny:

Ked som vydela ako Jusinovi zažiarili oči hned ako uvidel Lairu skoro ma roztrhlo od nervou. Vyzliekal ju očami a mna to stašne štvalo.

Eeeem sorry krátke je to ale dlhšie časi asi davať nebudem . Na tablete sa vážne zle píše. :)

What now ? - JBWhere stories live. Discover now