"No už nie. Rozišiel sa s nou." hodila som moj uuzasný úsmev . "Ahaaa . No tak gratuľujem ti."pozrel sa na mna . Vydela som ze ol smutný. " Hej Chris je ti niečo?" neisto som sa pozerala a zároven mi padol úsmev. "No nie len som si teraz uvedomil že mi budeš strasne chýbať." pozrel sa na mna a vydela som ako mu vytekajú slzy . "Chris preboha!! Preboha postav sa,! Rýchlo!!" povedala som . " Okeeej !! Čo sa stalo preboha? Omgg ," rychlo vyskocil z lavičky . Hned som sa postavila aj ja a hodila som sa mi okolo krku . "Aj ty mne Chris. Nikdy na teba nezabudnem." posepkala som mu do ucha a on ma zmackol až tak silno ze mi skoro oči vypadli. "Vkeš o tom že si protivná?" pozrel sa mi do očí a usmial sa. " Áno iem . Más s tým prolém?" pozrela som sa na neho a vyplazila mu jazyk. "Nie , to na tebe milujem najviac ." pousmial sa a dal mi pusu na pery. " O chvílku by pre mna mala prísť mama . Musím sa ísť domov zbaliť."dodal. " Okej"povedala som mu a ešte raz ho silno objala.
~~~~~~
"Hej Chris poď už!" kricala na neho jeho mama z auta a smiala sa." Ale keď ja ju tu nemozem nechať mami"povedal a otocil sa na nu. "To ti verím ale už bážne musíme ísť." povedala ešte raz.
"Ahoj Laury. Milujem ťa." povedal a dal mi pusu na pery . "A-a-a-aj ja teba. Ahoj " pozrla som sa mu do očí a mne zacali tiect slzy. Ešte naposledy som ho objala a sadla som si spet na lavičku a začala som plakať. Chris nastúpil do auta a vydela som ako sa mi ligotali oči a ked sa auo pohlo začal plakať.