12.časť

151 7 0
                                    

Nasadli sme do lietadla a my s Justinom sme sa presunuli do menšej izby čo tam má. Ja som bola unavená tak som si trochu zdriemla. Ked sme zastali na letisku v Bratislave tak ma Justin zobudil jemním bozkom na pery. "Už sme tu láska"povedal a posavil sa z postele. "OMG konečne" povedala som a začala som sa smiať."Šak si prespala celú cestu tak sa nastažuj "povadal a začal sa tiež smiat. "No ved to je to . Ja som ta nechala samého , určite si sa mi nudil že ?" povedala som provokačne a vyskočila z postele. Pritiahla som si Justin bližšie pri seba a chcela som mu dat pusu , ale on sa stále uhýnal tak som to vzdala. "Toto si posral Justin"povedala som mu a odzšla som z izby. Prišla som medzi ostatných a  o pár minú som ucítila Justinove ruky na mojich bokoch. Otočila som sa a rýchlo ho pobozkala ale Justinovi to nestačilo. Ešte raz si ma otočil k jeho tvári a dal mi takého francuzáka že som sa skoro roztopila. Vie sa strašne dobre bozkávat. "No hrdličky vystupovat." povedal neaky neznámy muž . Asi to bol pilot. "Okej ideme ideme ." povedal mu Justin. Vystupili sme z lietadla a vonku nás už čakala limuzína. Nastúpili sme do nej a vyrazili. "Akú adresu má ta tvoja kamarádka?"opýtal sa ma ten muž. "Eeeeem no počkat, 123 Hviezdoslavová" povedala som mu. "Dobre"odpovedal a dal to do GPS.  prišli sme pred jej dom a vydela som ju ako nas už voku čakala s úsmevom na tvári. Vystúpila som z auta a rozbehla som sa ya nou. "Ahooooj Nikuuuuuuš " povadala som jej. "Ahoj Lolly" povedala a objala ma tak silno že mi skoro oči vyleteli.

Prepáčte že je to krátke ale nestíham . Večer sa pokúsim dat dlhú čast.  VAšA LOLLY.

What now ? - JBTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang