14.časť

144 5 0
                                    

Asi o 3 minuty som pocula Justinov hlas. "Láska už spíš?" opytal sa ma. "Ešte nie prečo?" odpovedala som mu. "Lebo Jerry ma chuť na teba. Teda aj ja ." povedal mi. "Aale prestante. Už som unavená." pocedala som mu s usmievala som sa. "Prosiiiiiim." povedal aby ma presvecil. " Dobre ale žiadne fajčenie jasne?" povedala som mu . "Ok iba si zajazdíš , ošukám ta a pojdeme spat." povedal a smial sa."Okej moze byt. Ale nemame kondom."oedala som provokacne. "Na čo nám bude? Sa urobím do teba." povedal a vyplazil mi jazyk. "No nie ! " povedala som. "Precooo? Ja som už prirpravený byť otcom." mrkol na mna a usmial sa. "Ako myslíš. No pod už." povedala som mu. "Ideeem." rozžiarili sa mu oči a laol si na mna. Vyzliekol mi rifle a stiahol doke nohavičky. Ja som ho tiez vyzliekla a už sm iba citila Jerryho. Trochu som sa s nim pohrala aby bol tvrdý ako kameň. Po par pinutách som ho cítila vo mne. Potichu som vzdychla Justinovi do ust. Najprv o zasúval pimaly ale potom zacal prirazat rychlejsie a rychlejsie a ja som sa pojusala vzdychat co najtihsie. Justin na chvilku prestal dal mi francuzáka a isiel tak rychlo ze som to už nevydrzala. Chitila som Justinovi hlavu a zacala som ho bazkavat . Ked sa Justin urobil tak si vydichol a urobil este aj mna. Lahol si vedla mna a s rukou mi prechaddzal po bruchu. Zastavil s fukou na mojom cecku a zacal sa mi hrat s bradavkou, potom si podviol hlavu a chvilku mi ju lizal. Lahol si naspet na postel a este raz si vydichol. Pozrel sa na iPhone a bolo 03:07 hodin rano. "Wow ty si dracica ." povedal a zývol si a potom sa usmial."Dik a to si ma nezazil este naostro."povedala som provokacne. O chvilku som zaspala.

~~~~~~~~~

"Hej Justin vstavaj. Uz nas dole cakaju vsetci." budila som Justina."OMG uz ideeeeeem ." povedal unavene. Išla som rychlo do kupelne namalovala som sa , obliekla som si dlksiu tyrkysovú suknu ktorú som si vytiahla tesne pod prsia a bielu športovú podprsenku bez ramienok a obula som si  tmavo ruzové topánky na opätku. Dovalil sa tam Justin plesol ma po zatku , usmial sa a isiel sa upraviť."Mmm no co láska ako vyzerám?"spytala  som sa ho, usmiala sa a mrkla som na neho. Nic mi nehovoril len sa usmial a podisiel ku mne .Chytil ma za pas pritiahol si ma k sebe a ja som si obmotala ruky okolo jeho krku a vzájomne sme si hladeli do očí. Justin sa pomaly zacal priblizovať svojimi perami k mojím a pred tým než ich spojil v jedny mi na ne posepkal "sexy"zacali sme za bozkavat a on skĺzol obydvomi rukami na môj zadok , pevne mi ho stisol a ja som jemne vzdychla na jeho perách.Oprel ma o stenu a jedna jeho ruka sa stratila z môjho zadku a ocitla sa pod mojou suknou . Chitil ma za stehno , hladkal ma po ňom a o chvilu mi ho vyzdvihol hore. Zrazu niekto zaklopal na dvere ale nereagovali sme na to. Ked som si to po mar sekundach uvedomola co robíme  , nepokracovala som v bozku a  jemne som ho odstrcila. Zacal protestovat ."Uz musíme ísť" povedala som mu a usmiala som sa. Zasla som rukou do jeho vlasov a rozcuchala mu ich lebo som vedela ze to nemá rád. Zamrnač a buchol ma po zadku.Poslala som ho pre kufre , a ako správny džentlmen ich isiel zobrat a ja som sa spokojne vybrala po schodoch dole kde uz vsetci čakali. O par sekund na to sa objavil na schodoch aj s kuframi. Ked som ho videla ako ich niesol skoro som vybuchla od smiechu. Uz som to nevydrzala a zacala som sa smiat.O chvilku si ho vsimli aj ostatný a zacali sa smiat tiež.  Ked bol uz dole tak pribehol pri mna aj s kuframi. "Aký si ŇuŇu keď nesies kufre." podpichla som ho.

What now ? - JBKde žijí příběhy. Začni objevovat