" mana diaorang ni " aku merungut seorang diri sambil mata memandang jam tangan aku .
" weh sorry la kitaorang lambat ." kata sarah dengan tergesa-gesa .
" explain !" jerit aku dengan perlahan . kan jerit dengan kuat malu orang tengok kan .
"takdi masa kitaorang tengah cop parking . tetiba mamat gila tu nak parking juga tempat tu . tapi kita orang menang la " jelas sarah . sarah memang pandai bawa kereta . bak kata sarah bawa kereta senang sebab boleh pergi mana saja tanpa perlu suruh orang lain jadi driver .
" okay . mana yang laki nya ?" tanya aku . masa sarah dengan ikha datang tak nampak pulak yang grup lelaki nya .
"weh pasal kau lah ni kitaorang lambat . apasal kau ambil parking kitaorang ah ?" marah amsyar lalu menunjal dahi srah . ohh yang sarah kata mamat gila tu amsyar la orang nya ?.
" eh sesedap mak nenek kau je eh kata tu parking kau . kita orang cop dulu parking tu and nah untuk kau " kata sarah lalu menunjal kepala amsyar dengan iphone nya .
"weh sakit la!!"
"haah kan sarah . kita yang cop dulu . tetiba datang nak cop parking orang syok sendiri ! at last kitaorang menang wuu " kata ikha pulak .
" ishh apa ni gaduh ?! dah lah datang lambat pahtu nak gaduh pulak . kalau nak gaduh pergi balik umah la !." marah aku . orang tunggu lame sesedap dia pula nak gaduh depan aku .
" kau la ni !"
"kau la apasal aku pulak !"
"kau la eii "!
"jom weh . layan diorang lagi lambat kita nak shopping !" ajak aku lalu pergi .
sebenarnya sarah dengan amsyar ni sepupu sebab tu mereka acah acah sweet pula .
___...
" kita nak makan mana ni ?" tanya aku kepada diaorang .
" makan je lah dekat mana pom saje boleh makan . cepat sikit aku lapar ni " jawab sarah yang tolong jawabkan sambil letakkan tangan nya pada perutnya .
"makan seoul garden jom " ajak aniq .
" jom ah lagipun dah lame tak makan mende korea ni " kata aku lalu bergerak ke arah kedai seoul garden .
__________________
alzu takde mahse nak update . sory khepahde reader yang lahme tungguh , ohkay sory pelat ahahahahahah . buhdak pt3 kehne study bahyak . jahgan luper vote!
YOU ARE READING
Si Handsome Boy
Roman d'amourKisah seorang gadis yang dilahirkan di bumi mat saleh iaitu di Australia . Sarah Alexabella amanda seorang anak kacukan dan sungguh cantik. Setelah beberapa tahun tinggal di Australia , bella dengan family nya akhir nya pindah ke malaysia sebab hal...