2 days later
ROSE POVAku amik tempat di buaian depan kolam renang. Badan aku dh sihat..thanks to suga..
Jungkook...dh 2 hri aku x nampak dia...suga plak..dh balik rumah dia..tpi dia ada ckp yg dia akn dtg melawat..
Aku mengeluh..mcm mana kalau jungkook dh xsuka aku and dia nk halau aku dri rmah dia...mna aku nk pergi nii...
Ergh...tungkul kayu tu minta maaf kt aku skali tu jaa..nmpak sngt ego!!!
Ting...tong...
"Huh??sapa yg dtg ni...owner xdk kt rumah...entah2...si jungkook ni menyewa ja...kerja pa sngt dia ni smpai ada rmh besar cmni.. ..."kaki aku melangkah ke arah pintu utama.
Aku buka pintu tu...and....
BO??????
Mataku membesar bila tgk figura dpn aku ni...rambut blonde ni...
"Taehyung...."
Taehyung tersenyum lebar ke arahku."long time no see...sweetie..."
########
ROSE POV"Have ur drink.."aku jemput dia minum fresh oren yg aku amik dri peti sejuk.
"Gomawo..."taehyung amik minuman tu.
Aku betulkan dressku..kekok...yelah..jumpa sekali ja kut..xsangka lngsung dia akn cri aku smpai sini.....patut x kalau aku curiga..??
"Mesti awk curious sbb sya dtg sinikn..??"
Aku senyum kekok.."erm...ada pa awk dtg sini..."
"...I want to meet u..."
Huh?"waeyo..??"
Taehyung ketawa kecil." Even its only 2 days...i'm already ...miss u...."
"Huh???"mulutku cuma tw soal huh ja...muka aku panas...aish...aku dh blushing habis dh ni....dgn gaya dia waktu ketawa tdi...ergh...comel gila...cair plus2 aku kt sini...
"Sya wt awk rsa x selesa ka..?"soalya.
Aku ketap bibir...idea pliss....xtw nk jwb pa...
"....cmna awk tw sya tinggal sini??"aku tukar topic....
Taehyung pandang aku dgn senyuman ." Sya waze awk..hihi..."
Ergh...uhm...aaku telan liur...aircond x pasang ka pa ni...ka jungkook xbyr elektrik bulan ni huh?!!!"
\(*-*)/"Anyway...mana family awk...?"
"Bo?owh...sya x tinggal dgn family sya..."
Aku menumpang rumah org ja....
"So....awk tinggal sorang..?"
Ergh...ermmmm......nk jwb cmna ni...
"She stay with me.."satu suara menyampuk.
Masalh dh dtg ...say hi guys....
Aku juz tunduk pandang lantai...apalh impresion taehyung psal aku duduk sini..mesti dia igt aku ni da pa2 dgn si byuntae ni...
Jungkook amik tempat sebelahku. Aku try nk jarakkn diriku dri dia tpi tgn dia cpat menarik bahuku.
"I repeat...she's with me..taehyung..."kata jungkook sambil smirk.
Taehyung diam memerhati." Betul ke Rose?"
Aku ketap bibir."sya tumpang ruma..."
"Xkisahlh...the point is...she's mine taehyung...i don't think i need to repeat it AGAIN..."
YOU ARE READING
[C]Infinity-jjk ✔
FanfictionStatus: complete ✔✔ Apa jdi bila korang tiba2 dlm dunia yang lain..atau lebih tepat..zaman lain?selalunya dlm drama..watak akn ke zaman lampau..tpi korang..ke masa depan Dan korang terjumpa dengan namja chingu yg sebenarya dah mati..tapi wujud di ma...