♠JUNGKOOK POV♣
Aku renung tajam bilik Rose.
Memang aku dh agak dia akan cuba jugak lari dari sini...apa masalah dia...aku bg rumah..aku bg duit...xreti2 bersyukur ka...Suga hyung pun....aku pelik betul..kenapa dia nk masuk campur hal aku....atau...dia tw sesuatu pasal Rose...sesuatu yg aku xtw...
"Well Rose shii....u can run..but can't hide..."aku onkan apps...searching Rose....
Aku senyum lebar....."we will meet again...and this time...u 'll not going...anywhere..."
♠SUGA POV♣
Aku pandang nota2 lama..dan beberapa gambar...
Tok..tok..
Aku renung pintu itu sebelum mengeluh. "Masuk.."
Jimin tersengih..dia mengambil tempat di meja kopi di hujung biliku.
"Nak apa?"
" hyung..jumpa dh ka Rose..?"
Aku diam.."dia dh balik..tempat dia.."
Aku thu yg perempuan tu dh balik rumah dia...dgn identiti dia...JiHyun...cik muda Young's Airline...
"Bo??maksudnya..??"
Aku bg death glare"pasal pa kau lembap sngt ni?!"
Jimin garu kepala sambil sengih." Soo..maksud hyung..dia dh balik rumah dia?"
Aku men'hurm'kan saja..tgnku ligat menyimpan segala dokumen klien.
"Cepatnya...."rungut jimin perlahan.
Aku terdiam...perempuan tu...tak sepatutnya balik ke situ...aku dh cuba nk selamatkan dia....tpi dia sendiri yg pilih laluan tu....
Nmpaknya...kau akn ....disakiti lebih..teruk kali ni...sama ada....kerana memori kau yg hilang...atau..sbb org yg kau sayang dan percaya.....Aku pandang kali terakhir gambar keluarga JiHyun. Ada namja yg berdiri di sisi appanya..manakala JiHyun berada di sisi ommanya..tersenyum gembira....
Nampaknya...kau...yg..kena selamatkan diri kau..i wish u...gudluck...perhaps...
Aku merenyuk gambar itu lalu membakarnya..
Jimin dh hilang dri biliku.
AKu mengeluh..." jinyoung.....jihyun....wonwoo
"Faith...."aku senyum pahit..
#######
♠NO ONE POV♣
Wonwoo nk ketuk pintu rumah Jinyoung/JiHyun tetapi teragak agak.
Dah 2 hari dia tak menjenguk JiHyun sejak jinyoung bawa balik yeoja itu.
Tiba2 pintu dibuka dari dalam. Terpacul muka seorang yeoja yg dinanti-nantikannya.
"Omo.."JiHyun terkejut.
Wonwoo senyum." Anyeong.."
JiHyun membalas senyumannya.." wonwoo...waeyo??oppa xdk ..keluar.."
Wonwoo menggeleng laju.
" Aanii...Sy nk jumpa awk..""Oe?....urm..sy nk keluar...sbenarnya ni.....mind...join me?"
"Nae..."
Mereka sama2 tersenyum.
######
♙ V's mall♝♠ROSE POV♣
Aku melihat2 kasut2 yg tersusun dlm rak kaca itu...
Aku senyum...cantik...
YOU ARE READING
[C]Infinity-jjk ✔
FanficStatus: complete ✔✔ Apa jdi bila korang tiba2 dlm dunia yang lain..atau lebih tepat..zaman lain?selalunya dlm drama..watak akn ke zaman lampau..tpi korang..ke masa depan Dan korang terjumpa dengan namja chingu yg sebenarya dah mati..tapi wujud di ma...