ⓗⓐⓟⓟⓨⓝⓔⓦⓨⓔⓐ®
I wish u all to be happy and ...and may ur wish comes true this year......✔🎬Enjoy this chap ......ヽ(´▽`)/
♠ROSE POV♣
"Jj- jungkook...."mataku xlepas pamdangnya.
".....miane...Rose..."jungkook pandang aku dgn pandangan yg sayu.
Aku diam..dia...minta maaf??
Betul ke ni...Tgnku di digenggam lembut. Aku pandang tnganya yg dh bersatu dgn tgnku. Hangat...
"Miane...aku dh sakitkan kau lg sekali...i don't mean it..."
Percayakan dia...hati aku terdetik...
"Nae...."balsku perlahan tpi cukup membuatkn senyuman terukir di wajahnya.
Tiba2 badanku terdorong ke depan..jungkook hug aku..
"Gomawo...."bisiknya ke telingaku.
Mukaku panas.. ."hurm.."aku meleraikan pelukannya..
#######
♠JUNGKOOK POV♣
Aku sembunyikan senyumanku bila Rose maafkan aku...
Sooooo ....easy......aku smirk...
Aku pandangnya yg hanya pandang bawah..bukan aku xperasan muka dia merah...huh....aku dh kata...aku bleh pikat dia...dan of coz..dia terpikat...
Taehyung.....kau bukan lawan akuu....aku akn dptkn apa yg aku nk....cara halus or kasar ....
And nampaknya...aku dh bau kemenangan..and kau....be prepare...to lose....
....and one more things taehyung.....I'll never lose...especially to u...
Aku bgi senyuman manis kt Rose bila mata kami tiba2 bertembung.... Rose balas senyumanku....
#########♠Someone pov♣
"Kau dh siasat pasal dia??apa yg kau dpt?"
"Yeoja tu..hilang ingatan..berdasarkan apa yg sy dpt info dri org terdekat Park Jimin...dia tinggal di Jeon mansion sbb ...En Jeon yg hampir langgar dia..."penerangan panjang lebar dri lelaki botak tu membuatkn namja yg duduk di sofa terdiam.
Namja yg berpakaian kot serba hitam itu hanya diam..berfikir sesuatu..nmpak ketara dgn kerutan yg jelas di wajahnya.
"Kau boleh pergi..."balasnya..mahu bersendiri..
Laki botak bow and keluar dri pejabatnya
Namja tu bangun dn berdiri di depan slinding door....tapi dia berhenti sejenak...
"Maybe....dia memang ....... Ji hyun......."
Perlahan2 dia senyum..." oppa akn jumpa ji hyun x lama lgi...oppa akn tebus balik salah oppa kat ji hyun....."
########
♠ROSE POV♣Aku duduk di meja makan sambil tunggu jungkook..dia ckp dia nk masakkn aku dinner malam ni...pelik lh jugak rasa...tiba2 dia layan aku baik..ke..aku yg terlalu innocent??
"Dh siap..." depan mataku sepinggang beef stik...yg masih panas...wow...siap ada decoration...
"Xtw awk pandai masak..."
Jungkook amik tempat di depan ku. Dia tersenyum ke arahku." Aku belajar dgn Jin hyung..."
"Jin hyung??" Rasanya aku xpernah dengar lgi namaa tu..yg aku tw juz suga...
YOU ARE READING
[C]Infinity-jjk ✔
FanficStatus: complete ✔✔ Apa jdi bila korang tiba2 dlm dunia yang lain..atau lebih tepat..zaman lain?selalunya dlm drama..watak akn ke zaman lampau..tpi korang..ke masa depan Dan korang terjumpa dengan namja chingu yg sebenarya dah mati..tapi wujud di ma...