My Song

11 3 0
                                    

You

You were the true, I thought but I had the error

You've deceived me

Refrein:

You had brown curly hair, I had blonde straight hair.

You had red lips I had pink lips.

I was shy, you was spontaneously.

Maybe we were too different

I don't know, I don't know.

You

You was my life.

I loved you and I thought that you love me too too too

Refrein

Yeah, you

I've loved you

Ik kijk naar de tekst. Ik weet niet hoe ik het heb verzonnen, want ik heb totaal geen gebroken hart. Er moet nog wel veel aan veranderd worden, maar het is een begin. Trots loop ik met mijn gitaar de badkamer in. Ja inderdaad, de badkamer! Ik heb namelijk geen zangmicrofoon, dus ga ik naar de badkamer. Daar klinkt alles altijd veel mooier. Ik ga op de wc zitten (met de klep DICHT) en begin te zingen en te spelen. Zo ga ik nog een hele tijd door.

Totdat mijn moeder opeens binnenkomt. Ik schrik me dood. "Wat ben jij nou aan het doen?" Vraagt ze verbaasd. "O gewoon." Zeg ik vaag. "Het klonk prachtig!" Ik bedank haar trots. "Welk liedje was dat?" Vraagt ze. Ik lach en antwoord: "Zelf geschreven, mam." "Daimy, je hebt echt talent! Moet je je niet opgeven voor zo'n tv-programma? The Voi.." "The Voice Kids bedoel je?" Help ik haar. Ze knikt. "Ja, je moet echt meedoen!" "Nee, dat durf ik echt niet! Iedereen kan je dan zien. Ook als het fout gaat en ik ben echt niet goed genoeg hoor!" "Dan vraag je toch of Kyra meedoet. Dan hoef je niet alleen." Ik denk even na en zeg dan: "Nah, we gaan toch niet winnen. Laat maar." Mijn moeder kijkt teleurgesteld. "Jammer."

Just Daimy 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu