Today's the schoolparty!!!
Ik heb nog steeds niks gehoord van Kyra, maar door wat er gister gebeurd is twijfelen mijn ouders wel of ik nog met Kyra om mag gaan! Ik hoop maar dat ze geen erge straf heeft, ofzo. Het is al bijna tijd, misschien staat ze zo wel voor de deur. Ik hoop het. Dan gaat de bel, maar niet die van de voordeur, maar van de telefoon. Ik neem op. Het is Kyra's vader. "Uhmm.. Kyra komt wat later op school, omdat ze nog veel strafwerk moet doen door haar actie gister. Wil jij dat misschien even doorgeven?" Vraagt hij. "Tuurlijk, wens haar succes!" Antwoord ik en hang op. Dat word dus alleen naar school fietsen...
Als ik op school aankom, loopt iedereen meteen naar me toe en iedereen vraagt wat er nou met Kyra is. Luuk vraagt of ze in de gevangenis zit. "Tuurlijk niet, ze is pas 13, duh!" Ik kijk hem afkeurend aan.Ik loop naar de administratie en geef aan dat Kyra wat later komt. Na het 1ste blok staat Kyra bij de kluisjes. We praten, praten en praten... Totdat de bel weer gaat. Bah, geschiedenis!
Onder geschiedenis zat Justin de hele tijd naar Kyra te kijken. Volgens mij vind hij haar echt leuk! Ik zal het wel aan Kyra vertellen, die zal dolblij zijn. "Kyr, zag je dat? Justin zat echt de hele tijd naar je te kijken!" Gil ik in haar oor. "Sssst!" Sust ze me. "Zachtjes! Ècht?" Ik knik en zeg: "Ja, echt wel!" Kyra bloost. Dan komt Casper opeens naar ons toe. "Ehh.. Daimy? Ik.. Ehh.. Wil je iets vragen." Zegt hij verlegen. Ik loop met hem mee en krijg een knipoog van Kyra. "Wat wilde je vragen?" "Wil je.. Zou je mijn date willen zijn bij het schoolfeest?" Vraagt hij voorzichtig. Ik bloos en knik heftig ja. "Jaaah!!! Heel graag!" Zeg ik enthousiast. Hij kijkt super blij. "Echt?" "Já!" Gil ik en ik loop weer terug naar Kyra, die inmiddels tussen de andere meiden druk staat te kletsen. Als ze mij zien beginnen ze meteen te gillen: "Omg! Ga je met CASPER naar het schoolfeest?!" Ik knik blij. "Aw Daimy, je glimt helemaal!" Ik giechel. I'm so happy! Ik kan niet wachten tot vanavond!
De week na het schoolfeest moet ik wel echt hard gaan repeteren, want de Blind Auditions van TVK zijn al bijna. Ik vind het zo spannend. Zelf geloof ik niet echt in een kans om te winnen, maar al mijn vrienden en familie geloven in me. Dat geeft me wel een goed gevoel. Ik ga gewoon mijn best doen!
JE LEEST
Just Daimy 2
RomanceMUSIC IN NYC Het is al weer bijna zomervakantie en het eerste jaar op de middelbare school is snel gegaan. Daimy en Kyra hebben de laatste tijd na school veel geoefend met zingen. In de zomervakantie schrijven ze hun eigen liedje. Muziek is hun lev...