Het is al 19:33, om 20:00 begint het feest. Ik ben bij Leyla thuis, samen met Kiki, Kirsten, Leyla en Alysha. We hebben elkaars haren en make-up al gedaan, alleen nog even nagels lakken. Het is super gezellig, maar ik ben dood zenuwachtig. Ik wil echt dat deze avond perfect word. Samen met Casper. "Wauw je lijkt wel Ariana Grande!" Gilt Alysha. "Hihi." Giechel ik. "Kom we moeten opschieten!" Zegt Kirsten en met zijn allen lopen we Leyla's kamer uit. Op naar mijn date!
Als we aankomen staat de muziek al lekker hard aan. Ik kijk naar Kyra, ze is naar Justin aan het staren. Die twee horen echt bij ellkaar! Ik heb een plannetje... Ik vraag aan Kiki of ze wil helpen en dat wil ze wel! Samen lopen we ongemerkt naar Justin toe en bespreken het plan. Gelukkig vind Justin het een super idee! Snel lopen we weer naar Leyla, Kirsten en Alysha. Ik kijk rond, iedereen is er. Het feest kan beginnen. Ik kijk naar Casper en verlegen kijkt hij weg. Animals klinkt hard door de boxen en we dansen erop los. Dan komt Talk Dirty. Daar hebben Kyra en ik een dansje op! Snel zoek ik Kyra en samen doen we ons dansje dat iedereen 'superdupermegacool' noemt. Hijgend stoppen we en iedereen begint te klappen. Ik lach en maak samen met Kyra een buiging. Na nog een paar liedjes, klinkt er opeens een heel rustig liedje: Let her go, Passenger. Dit is zo'n mooi lied! Ik sta net druk met mijn vriendinnen te kletsen, als er opeens iemand voor mijn neus staat. Het is Casper! "Kom je dansen?" Vraagt hij. "Ja.." Zeg ik verlegen. Samen staan we te slowen. Ik kijk om me heen. Daan en Sussane, Leo en Sacha, Mara en Erwin en... KYRA EN JUSTIN! Aaw ze zijn zó cute! Kyra straalt helemaal. Casper kijkt me aan. Ik kijk naar hem. Hij is gewoon zo perfect! "Daimy," begint Casper "Ik moet je iets vertellen." Hij is knalrood. "Vertel.." Zeg ik op een ondeugende en nieuwsgierige manier. "Daimy, ik ben al heel lang verliefd op je." Zegt Casper héél verlegen. "Casper, ik moet je ook iets vertellen. Ik ben ook op jou!" Zeg ik super blij. Dan kijken we elkaar lang aan. "Wil je met me?" Vraagt hij voorzichtig. "Heel graag!!!" Zeg ik met een BIG SMILE. Het liedje is afgelopen. Rustig laten we elkaar los. "Doei lieffie, love you!" Zegt hij super lief. "Love you too!"
OMG OMG OMG I CAN'T BELIEVE IT! I'VE A BOYFRIEND! Yay!
Ik ren naar mijn vriendinnen toe en vertel ze het nieuws. Dan vraag ik aan Kyra hoe het was met Justin. "Super! Hij vertelde me dat dit jou plan was! Ik hou van je!" Gilt ze. Met zijn allen dansen en zingen we lekker mee met Live While Were Young. Onze avond kan niet meer stuk! Na een hele boel chips, cola, dansen, zingen en kletsen is het feest afgelopen. Het was top!
Samen met Kyra fiets ik naar huis. Het is al 11:30! Ik ga snel slapen, morgen weer vroeg op. O nee, morgen is het zaterdag! Yes! Zondag hebben we met z'n allen bij mij afgesproken. Dan gaan we lekker op mijn kamer kletsen en een film kijken. Heb er zin in!
Slaap lekker!
xxx Daimy
JE LEEST
Just Daimy 2
RomanceMUSIC IN NYC Het is al weer bijna zomervakantie en het eerste jaar op de middelbare school is snel gegaan. Daimy en Kyra hebben de laatste tijd na school veel geoefend met zingen. In de zomervakantie schrijven ze hun eigen liedje. Muziek is hun lev...