25.

621 46 49
                                    

Kto wyleje na ciebie czerwony napój,gdzie i dlaczego?

Baran- Mistrz Fu w wesołym miasteczku, bo potknie się o kamień i wyleje napój na ciebie.

Byk- Adrien w szkole, bo nie będzie wiedział jak cię poderwać.

Bliźnięta- Rose, bo będzie bardzo zła na ciebie za to,że uznasz  ją za Zosię Samosie.

Rak- Plagg, bo będzie chciał kogoś rozzłościć i wybierze ciebie.

Lew- Chloe, bo będzie uważała, że ten kolor napoju bardziej do ciebie będzie pasował na ubraniu.

Panna- Władca ciem,bo będzie chciał być była opętana przez akumę.

Waga- Milene, bo będzie chciała podlizać się tobie.

Skorpion- Max,bo będzie chciał zrobić na tobie eksperyment.

Strzelec- Nino, bo będzie mu się nudziło.

Koziorożec- Mama Ayli, bo ten napój jej nie będzie smakował i niechcący wyleje na ciebie.

Wodnik- Marinette,bo zagra w pytanie i wyzwanie i dostanie takie wyzwanie.

Ryby- Nathaniel, bo będzie chciał,żebyś stała się pośmiewiskiem w szkole.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

heheh zaszalałam dzisiaj i zrobiłam nietypowe zodiaki! :D

Dziękuje za czytanie mojej książki i za gwiazdki!

O właśnie zapraszam do przeczytania książek LadyAleks, bo naprawdę pisze niesamowite i ciekawe książki o miraculum. Oczywiście także zaprazam do mojej innej książki ,,Miraculum czy to jest prawda? KIK''

Dziękuje za cierpliwość i przeczytanie do zobaczenia!

Miraculous Zodiacs || ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz