58.

112 9 18
                                    

Kto i co dla Ciebie zaśpiewa?

Baran - Alya zaśpiewa dla ciebie ,,Miłość w Zakopanem" gdy będziesz rozmawiała ze swoim crushem, po czym poleje was szampanem na środku szkolnego korytarza.

Byk - Adrien zaśpiewa dla ciebie ,,Weź nie pytaj" przy twoich rodzicach i się do ciebie przytuli. Wówczas twoi rodzice będą domagali się natychmiastowych wyjaśnień.

Bliźnięta - Luka zaśpiewa dla ciebie ,,Ona by tak chciała", gdy będzie grał swój pierwszy koncert przed wielką publicznością i wskaże na ciebie palcem, posyłając ci buziaka. Wówczas wszyscy w okół zaczną bić wam brawa.

Rak - Gabriel Agreste zaśpiewa dla ciebie ,,Orki z majorki" na ulicy, po czym rzuci się na ziemię, udając pływającą orkę i krzycząc: ONA MNIE POZBAWIA ŻYCIA!

Lew - Wayhem zaśpiewa dla ciebie ,,Zuzia lalka nie duża" w MCdonaldzie, gdy będziesz stała w kolejce, a za tobą twój crush, który słysząc to, zacznie się głośno śmiać wraz ze swoimi znajomymi.

Panna - Plagg zaśpiewa dla ciebie ,,Zostań moją kotką" przy innych kwami, które widząc to, postanawiają wyprawić wam ślub, pomimo twojego sprzeciwu.

Waga - Czarny kot zaśpiewa ci ,,Tylko biedronka nie ma ogonka " w sklepie spożywczym ,,biedronka", po czym wskaże na ciebie i powie: JESTEŚ PODRÓBĄ MOJEJ BIEDRONKI! I rzuci w ciebie stosem papieru toaletowego.

Skorpion - Kim zaśpiewa dla Ciebie ,,Pójdę boso" na środku przejścia dla pieszych, po czym zdejmie buty, rzuci nimi w pobliskie auto i ucieknie.. na boso.

Strzelec - Manone zaśpiewa dla ciebie ,,Mam moc" na środku kościoła, gdy będzie odprawiana msza. Nagle jedna ze starszych pań zacznie mówić: CO ZA NIEWYCHOWANE DZIECI. Następnie złapie cie za nadgarstek, wyprowadzi z kościoła i zrobi ci godzinne kazanie na temat odpowiedniego zachowania w miejscach publicznych.

Koziorożec - Nathaniel zaśpiewa dla ciebie ,,Anioły i Demony " przy twojej babci, która widząc i słysząc go zacznie krzyczeć na cały dom: ,,WZYWAĆ EGZORCYSTĘ!". Wówczas do pokoju wejdą rodzice i będą chcieli posłuchać twoich wyjaśnień.

Wodnik - Chloé zaśpiewa dla ciebie ,,Pszczółka Maja" na ulicy pełnej ludzi, wsród których znajduje się twój crush i rzuci w ciebie zgniłymi kwiatkami, mówiąc: ZBIERAJ PYŁEK! Wówczas zacznie cię bić torebką.

Ryby - Ivan zaśpiewa dla ciebie ,,Górą ty, górą ja", gdy zapadnie cisza w teatrze i wskaże na ciebie, gdy ty akurat wyjdziesz na scenę. A ty dobrze wiesz, że pośród tych widzów jest twój crush.

×××
Oj dawno mnie nie było, ale mam nadzieje, że rozdział wam się spodoba!

Do zobaczenia!
Xxx

Miraculous Zodiacs || ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz