54.

128 11 17
                                    

Kogo spotkasz w biedronce? *sklep* 🐞

Baran - Sabrinę, która poprosi cię o pomoc w wybraniu odpowiedniej szminki dla Chloé.

Byk - Juleka, która namówi cię, żebyś razem z nią przefarbowała włosy na fioletowo.

Bliźnięta - Tata Marinette, który niechcący wjedzie w ciebie sklepowym wózkiem, przepełnionym chlebem i bułkami.

Rak - Mylène, która poprosi cię abyś sięgnęła jej coś z wyższej półki.

Lew - Adriena, który przepuści Cię w kolejce do kasy i zapłaci za ciebie zakupy.

Panna - Manone, która gdy cie zobaczy, zmusi cię do kupienia laleczki L.O.L.

Waga - Marinette, która niechcący na ciebie wpadnie i upuści słoik dżemu.

Skorpion - Chloé, wmawiającą wszystkim (również tobie), że w ziemniakach są robaki.

Strzelec - Alyę, która poprosi cię o zajęcie jej miejsca w kasie, a stojącą za wami pani, zrobi z tego awanturę na cały sklep.

Koziorożec - Ginę Dupain, która gdy cię zobaczy, zacznie cię przytulać i witać mówiąc ,,oj, jak się dawno nie widzieliśmy".

Wodnik - Czarnego kota, który poprosi cię, abyś pomogła mu wybrać odpowiednią rybę na kolację.

Ryby - Biedronkę, która pomyli cię ze superzłoczyńcą i rzuci w ciebie pomidorami.

×××

Hejka! Jeśli podobają wam się nowe rozdziały i chcecie takich więcej, to koniecznie zostawcie po sobie ☆ oraz 💬!
Jest to dla mnie ogromną motywacją, ponieważ wtedy wiem, że ktoś jeszcze ma chęć czytania tego opowiadania ❤

Do zobaczenia!
Littlecurran

Miraculous Zodiacs || ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz