8.

342 25 5
                                    

 ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΕΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕbut you babes that are okay with it, better get ready cuz shit is going to get real

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΕΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ
but you babes that are okay with it, better get ready cuz shit is going to get real


Ξαφνικά ένιωσα το χέρι του στους μηρούς μου, οι ανάσες μου άρχισαν να βαραίνουν ενώ προσπαθούσα να το παίξω χαλαρή για να μην τραβήξω την προσοχή επανώ μου. Πέρασε το χέρι του μέσα απο το εσώρουχο μου και εγώ ανασηκώθηκα λιγάκι καθώς ξαφνιάστηκα. Ο Jake με κοίταξε περίεργα αλλα απλα του χαμογέλασα όσο μπορούσα τελός πάντων να χαμογελάσω σε αυτό τον άνθρωπο. Δεν ήξερα εαν έπρεπε να σταματήσω τον Harry.. Εννοώ πως ήμουν μια πόρνη αλλα μου φαινόταν διαφορετικός.. Το άγγιγμα του ήταν διαφορετικό απο τα άλλα, του Harry ήταν γλυκό, αργό και προσεκτικό.. Όχι αηδιαστικό όπως με όλους τους υπολοιπούς. Ένιωσα την περιοχή μου να υγραίνει και το στομάχι μου να γίνεται κόμπος.. Ποτέ δεν είχα ξανανιώσει αυτο το συναίσθημα.. Όλες τις υπόλοιπες φορές προσποιούμουν τώρα οχι όμως δεν προσποιούμαι αλλα προσπαθώ να το κρύψω. Τον παρακολουθούσα που συζητούσε με τον Jake για δουλειές του γραφείου και για τις δουλειές τους αλλα δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ σε αυτά που έλεγαν παρα μόνο στα δάχτυλα του που βρίσκονταν μέσα απο το εσώρουχο μου και έτριβαν την περιοχή μου. Ξαφνικά έβαλε ένα δάχτυλο μέσα μου και στην συνέχεια και αλλο με αποτέλεσμα να βγάλω έναν πνιχτό ήχο απο τα χείλη μου, όταν και οι δυο γύρισαν τα βλέμματα τους επανω μου εγώ έκανα πως βήχω ενω ο Harry με κοιτούσε ανέκφραστος. Αυτο έλεγαν τα χείλη του τουλαχιστον.. Τα μάτια του με κοιτούσαν πονειρα καθώς έβαζε και έβγαζε συνεχώς τα δάχτυλα του μεσα μου.. Δεν άντεχα αλλο καθώς το έκανε τόσο γρήγορα και εγω λύγιζα τα πόδια μου και δάγκωνα τα χείλη μου οσο πιο δυνατα μπορω για να μην φωνάξω καθώς τελείωνα. Ο Harry έβγαλε τα δάχτυλα του απο μεσα μου και συνέχισε την κουβέντα του με τον Jake. Τους ζήτησα συγγνωμη και πήγα προς την τουαλετα.. Κοιτάχτηκα στον καθρευτή και άφησα τις ανάσες μου να βγουν.. Δεν είχα ξανανιώσει ποτε για κανεναν ετσι.. Φοβαμαι τοσο.. Δεν μπορω να εχω και αλλον ανθρωπο στην ζωή μου να με πληγώσει.. Και προφανώς δεν με θελει και ο ιδιος, λογικα αυτο που συναιβει τωρα θα το εχει κανει ενα εκατομμύριο φορές με χιλιάδες κοπέλες. Εγω ειμαι απλα μια πορνη για εκεινον... Και στην τελική ποιος νομίζει πως ειναι. Εαν θελει να παίξουμε, ας του δείξω πως παίζεται το παιχνιδι. Βγήκα απο την τουαλετα και κοιταξα τον Harry που υπέγραφε σε ενα μπλοκάκι και το έδωσε στον σερβιτόρο. Υπέθεσα πως πλήρωνε και ομως οσο ηταν σκυμμένος και πετάγονταν αυτές οι φλέβες στον λαιμο του με τρελαίναν. Είναι τοσο ομορφος, και εγω ειμαι απλα.. Απλα μεσαία. Με κοίταξε με αυτα τα πράσινα ματια του.

"Είσαι έτοιμη Bea? μπορούμε να φύγουμε;"

"Ν..ναι.." Έπιασε το χέρι μου και προχώρησαμε προς το αυτοκίνητο. Ο Jake μας καληνύχτησε καθώς είπε πως είχε μια δουλειά και πως θα ερχότανε μόνος του σπιτι. Ο Harry άνοιξε την πόρτα μου και με εβαλε μέσα καθώς μου έβαλε την ζώνη. Μου φέρεται λες και είμαι παιδί.. Έκλεισε την πορτα μου και πηγε στην θέση του οδηγού και άρχισε να οδηγεί.

"Αυτό δεν έπρεπε να γίνει" του λέω κοιτάζοντας τον σοβαρα.

"Γιατί;εγω νομίζω πως το διασκέδασες" ρίχνει ένα πνιχτό γελακι.

"Κάνεις λάθος όμως. Δεν είμαι ούτε η πόρνη σου, ουτε τίποτα. Ειμαι αναγκασμένη να το κάνω αυτο δεν ειναι δίκη μου επιλογή" τα μάτια του σκούρηναν καθώς χτύπησε δυνατα το τιμόνι με το ένα του χέρι. Είναι διπολικός την μια στιγμη γελάει και την άλλη νευριάζει..

"Άκου εδώ να δείς μικρό κακομαθημένο, δεν ξέρω πως σου φέρονταν στο μπουρδέλο που ζούσες, αλλα εδώ μέχρι να φυγεις θα κάνεις αυτο που σου λέω εγώ, το κατάλαβες;" Είπε φωνάζοντας ελαφρά και χωρις να με κοιταζει.

"Όχι. Δεν καταλαβα τιποτα. Δεν είμαι υποχρεωμένη να κάνω τίποτα . Δεν ξερω τι περιέργο φετίχ έχεις με το να μου φέρεσαι λες και είμαι παιδί. Αλλα είμαι πολυ ακριβή για τα άρρωστα γούστα σου αγοράκι" τον κοίταξα θυμωμένη. Ξαφνικά τον είδα να σταματάει το αμάξι και να κάνει στην ακρη του δρόμου. Με κοίταξε και με χαστούκισε. Τον κοίταξα σοκαρισμένη. Με έπιασε απαλα απο το μαλλι και έφερε τα χείλη του στα δικά μου. Με φίλησε με τόσο πάθος λες και η ζωή του κρεμόταν απο αυτό.. Δεν ήξερα τι να κάνω αλλα τον φίλησα και εγώ.. Το φιλί του είχε την γεύση ακριβού κρασιού και τσιγάρου αλλα ήταν τοσο εθιστικό.. Σταμάτησε το φιλί μας και με κοίταξε κορόιδευτικα.

"Νομίζω πως δεν ήσουν υποχρεωμένη να με φιλήσεις όμως το έκανες." Τον κοίταξα νευριασμένη καθώς προσπάθησα να βγώ απο το αμάξι αλλα μάταια αφού οι πόρτες ήταν κλειδωμένες. Εκείνος ξαναξεκίνησε το αμαξι. Δεν τον ξανακοίταξα σε όλο τον δρομο προς το σπιτι και νομιζω πως ουτε και εκείνος με κοίταξε. Φτάσαμε και όταν ξεκλείδωσε εγώ έτρεξα για να ανεβώ στο δωματιο μου. Όμως με σταμάτησε η φωνή του.

"Αα και Beatrice? νομιζω πως είπες πως είσαι πολύ ακριβή για τα άρρωστα γούστα μου. Έχω τόσα λεφτά που μπορώ να σε αγοράσω για το υπόλοιπο της ζωής σου, και να σε πηδάω όσο άρρωστα εγω γουστάρω."






ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΕΕ; ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΝΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΕΝΤ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕΕΕ ΑΑ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ VOTE LOVE YA GIRLSSS

Safe & Sound |h.s|Where stories live. Discover now