3| Sylwester!

126 6 3
                                    

 Z kim i jak spędzisz sylwestra?

Koziorożec: W sylwestra pójdziesz do baru. Rano nie będziesz pamiętała co się właściwie tam wydarzyło, ale nieźle się zdziwisz, kiedy obudzisz się nago pod jedną kołdrą z obejmującym cię Victorem.

Wodnik: Sylwestra będziesz chciała spędzić sama, w barze. Spotkasz tam jednak Minako, z którą się upijecie. A dalej urwał ci się film...

Ryby: W sylwestra przygarniesz Michele, na którego nakrzyczała Sara. Będziecie robić różne dziwne i szalone rzeczy.

Baran: Sylwestra spędzisz z Seung-gilem oglądając horrory. Wbrew pozorom nie okaże się taki zły jak o nim mówią. Trzeba go tylko trochę postraszyć, a wtedy stanie się milutki jak Yuuri.

Byk: Sylwestra spędzisz w domu Kenjiro, który cię na niego zaprosił. Wieczór będzie naprawdę przyjemny.

Bliźnięta: Sylwestra spędzisz na kolacji z Chrisem. 

Rak: Sylwestra spędzisz na lodowisku, u boku Yuuriego. Będziecie się wydurniać i razem jeździć. O północy otworzycie razem Picollo. Wieczór minie ci w naprawdę miłej atmosferze. 

Lew: Sylwestra spędzisz razem z Otabekiem, który zabierze cię na przejażdżkę swoim motocyklem. Będziesz się świetnie bawiła.

Panna: Sylwestra spędzisz z Phichitem w barze. Nie upij się za bardzo! Nigdy nie wiadomo, jakie zdjęcia mogą się później pojawić na jego instagramie...

Waga: Sylwestra spędzisz sama, odsypiając cały poprzedni rok.

Skorpion: W sylwestra pójdziesz do baru, ale nic ciekawego się tam nie wydarzy.

Strzelec: W sylwestra pójdziesz do baru, gdzie spotkasz Yurio. Wypijecie razem kilka drinków, a potem zaczniecie pojedynkować się na taniec. Kiedy przyznacie, że jesteście tak samo w nim dobrzy, jemu zakręci się w głowie, i będziesz musiała go przenocować. A jak to się dalej potoczy? Pewnie obudzi się rano z kacem...

 Jesteś zadowolona ze swojego wyniku? Daj znać w komentarzu (づ◔ ͜ʖ◔)づ I szczęśliwego nowego roku, bo to prawdopodobnie ostatni dzisiaj horoskop ʢ◉ᴥ◉ʡ

~ Nervica

Yuri!!! on Ice|| ZodiakiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz