4| Morderczy samochód.

133 6 2
                                    

Kto uratuje cię przed rozpędzonym samochodem?

Koziorożec: Niestety nikt cię nie uratował - walnął w ciebie samochód. Nie umarłaś jednak - Jakov z chęcią udzielił ci pierwszej pomocy!

Wodnik: Seung-gil w ostatniej chwili odepchnął cię, samemu wpadając pod samochód. Udzielisz mu pierwszej pomocy? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ryby: Chris nie dobiegł na czas, by cię uratować... ale udzielił ci pierwszej pomocy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Baran: Sara popchnęła cię, ratując ci życie i przy tym samej wpadając pod kola samochodu. Idący obok niej brat reanimował ją i jednocześnie przeklinał cię. No... ale tobie nic nie jest!

Byk: Phichit rzucił się za tobą, tak, że oboje zdołaliście uniknąć zderzenia z maską samochodu. Potem zrobiliście sobie selfie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bliźnięta: Samochód wyhamował, ale niestety cię potrącił. Chwilę później wysiadł z niego Victor, i zaczął cię reanimować, po tym jak straciłaś przytomność. [(◔ ͜ʖ◔)]

Rak: Yurio w ostatniej chwili pociągnął cię do tyłu za kaptur, sprawiając przy okazji, że runęłaś na jego klatkę piersiową. Samochód w was nie walnął.

Panna: Kenjiro próbował, jednak niestety nie zdążył cię uratować. Udzielił ci za to pierwszej pomocy!

Waga: W ostatniej chwili odskoczyłaś, ratując się.

Skorpion: JJ, mimo iż mógłby zdążyć, nie ruszył się z miejsca. Zadzwonił tylko po pogotowie...

Lew: Yuuri w ostatniej chwili objął cię od tyłu. Oberwaliście oboje, jednak twoje rany nie były tak poważne jak w jego przypadku.

Strzelec: Otabek zajechał drogę swoim motocyklem, przyjmując na siebie uderzenie.

 Zadowolone z wyniku? Koziorożce chyba mnie zabiją, ale co tam - ja zawsze do was powrócę  ⤜(◕ᴥ◕)⤏

~ Nervica

Yuri!!! on Ice|| ZodiakiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz