Brunetul ma asteapta in hol si ma ia in brate cand se termina ora.
-Nu ai ars nimic?
-Nu, din pacate.
Tinandu-ne de mana, ne ciocnim de un blond inalt si al naibii de chipes. Il recunosc imediat si il salut incantata, iar el ma imbratiseaza. Dupa o clipa, Joey ma trage posesiv langa el, dar blondul se multumeste sa rada.
-Tu trebuie sa fii acel Joey.
-El e, raspund pentru el. Cum iti mai merge? ofer cel mai sincer zambet.
-Mi-ai lipsit, sincer vorbind, dar bine. Ai crescut ceva, imi pune mana dupa umeri.
-Eu? il impung chicotind.
-Acum esti o adevarata Miss Univers.
-Iar tu un adevarat... Mister Univers?
Radem si Joey ne intrerupe.
-Ne cam grabim.
-Da? ridic o spranceana.
-Da, Addison, imi zice cu un zambet fortat.
Apoi isi atinteste privirea spre blond.
-Ah da, ca tot ne-am intalnit, organizez o petrecere sambata aceasta. Poti sa il iai si pe suparacios, imi sopteste la ureche si chicotesc.
-S-a facut. Imi pare bine ca ne-am intalnit, Cody.
-Si mie, frumoaso.
Sunt luata pe sus de catre Joey. Ma trage cu forta pana iesim din facultate.
-Cine e tipul?
Ridic o spranceana si surad.
-Serios? Te porti mai rau decat mine.
Cred ca isi da seama de comportamentul sau stupid si rade.
-E Cody Gibbs.
-Deci e acel Cody? se mira.
-Mhm. Fostul meu iubit. S-a schimbat mult.
-Nu am inteles niciodata de ce v-ati despartit.
-Problema era ca eu am ramas la liceu in timp ce el invata la facultate. Nu am avut prea mult timp sa petrecem impreuna si am cazut de acord sa ramanem doar prieteni.
Ma priveste ciudat. Nu l-a placut niciodata pe Cody. Probabil era gelos din cauza ca nu ii ofeream atentie. Isi trece mana prin par. Doreste sa spuna ceva, dar ezita.
-Ai de gand sa mergi la petrecere?
-Da, raspund sincer.
Se opreste din mers si ma prinde de mana.
-Vorbesti serios? Stii cum sfarsesc toate petrecerile - cu drogati, fete insarcinate si restul inchisi in inchisoare.
Ii pot citi in ochi ingrijorarea.
-Ce e cu tine, Waver? Tu ai fost mereu cel care se ducea la petreceri, il acuz enervata. Nu mai am saisprezece ani si nu ai nici un drept sa imi spui ce sa fac si ce nu, ridic vocea involuntar.
-Add, imi fac doar griji, incearca sa ma calmeze.
Ma linistesc putin. Mereu a avut grija de mine.
-Bine... Poti veni cu mine, sa fii sigur ca nu ma droghez sau raman insarcinata, il ciupesc de obraz.
-Stii ca imi pasa?
-Normal ca iti pasa, spun cu un aer arogant.
Pacat ca doar atat.
*
-Dupa ce intram, te tii de mine. Bine? ma impunge cu degetul aratator.
Vorbele sale abia se fac auzite in galagia provocata de muzica data la maxim ce rasuna in curte. Se apleaca si isi infige degetele in rochia mea minuscula si o trage mai in jos.
-Doar daca imi promiti ca nu o vei face pe taticul, imi dau ochii peste cap.
Imi aranjeaza suvitele rebele si stramba din nas.
-Nu vreau sa ti se intample ceva.
-Apreciez.
Ii pun mana pe umar ca sa fie sigur. Odata si odata va trebui sa accepte faptul ca sunt matura, femeie in toata firea.
-Esti pregatit sa intri? intreb cu rabdare.
-Doar daca vei fi in preajma mea.
-Nu din nou! tip exasperata.
Cand deschid usa, sunt trasa brusc de un grup de studenti ce imi par cunoscuti. Ma imping si ma forteaza sa imi misc soldurile pe ritmul animalic ce ma asurzeste. Realizez ca Joey nu e pe langa mine si ma panichez la gandul ca ar putea sa strice toata petrecerea doar pentru a se asigura ca sunt bine.
Ies din micul grup sa il caut pe prietenul meu cel mai bun. Dar dau de un tip masiv ce pipaia o pustoaica. Pun pariu, dupa modul in care s-a imbracat in rochia de un verde tipator si cum a asortat-o cu pantofii rosii si colantii dezgustatori, ca nu are mai mult de saisprezece ani. Imediat recunosc o fosta colega din liceu.
*
Joey :
-Unde mai e si prapadita aia?
Privesc in jur, dar nu o gasesc. Strang din pumni enervat. I-am zis sa stea langa mine. Mai multe cupluri urca la etaj. Sper doar ca Addison sa nu fie acolo. Dau nas in nas cu Gibbs. El imi mai lipsea...
-Cauti pe cineva?
-Ai vazut-o pe Addison?
El rade din nu stiu ce motiv si se asaza pe scari. Ma asez si eu.
-Addison mi-a zis ca esti uneori prea protectiv. Nu crezi ca e femeie in toata firea si nu mai are nevoie de o a doua mama?
-Omule, ti-am pus o intrebare, nu te-am rugat sa-ti spui parerea.
Vreau sa ma scol, dar Gibbs imi face un semn cu mana. Indica inspre un bar si sunt surprins, dar in acelasi timp usurat sa o vad pe Addison.
-Era mereu acolo? Eram sigur ca am verificat locul ala.
-Frate, asta se intampla cand nu stii cum sa te relaxezi.
Vreau sa ma duc, dar calmul lui ma scoate din minti.
-Ce vrei mai exact? marai.
-Eu? Absolut nimic. Doar ti-am facut o propunere. Poti sa iti oferi si tie si lui Add sansa sa va distrati. Dupa parerea mea se descurca de minune fara tine.
Imi intinde o sticla cu bere. Arunc o privire inspre prietena mea.
-La naiba cu tine.
Accept sticla.
CITEȘTI
Friends will be friends
Chick-LitNu este povestea tipica a doi prieteni ce se indragostesc pana la urma unul in celalalt. Nu... Este povestea a doua suflete ce sunt gata sa indure absolut orice pentru a vedea fericirea pe chipul altuia. #8 ChickLit - 05.01.2017 (O.M.G.) #6 ChickLit...