》199《

2K 154 52
                                    

Kaecilius – Mióta tanul a Kamar-Taj-ban, Mr...?

Dr. Strange – Doktor.

Kaecilius – Mr Doktor?

Dr. Strange – Nem, Strange.

Kaecilius – Rendben, Mr Nem Strange.

/Doctor Strange/



Szóval a novellaverseny dobogósai a következők:

3. hely: Szívfagyás - DorotaAngelus

- Nem indult rosszul, sőt egy Strange és Loki novella, amiért plusz pont, de sajnos a gyerekkidobás ötleténél azonnal le is vonom. (Abeth98)

- Nagyon tetszett, hogy belevontad Dr. Strange karakterét és Lokit is, ezzel megteremtve egy alap feszültség-faktort. A köpeny feltűnése külön megmosolyogtatott. Szívesen olvasnám a folytatását! (Hollosy)

- A Dr. Strange már megfogott az eljén, aztán jött Loki... Én meg csak gyártottam az összeesküvéselméleteket, mi lehetett az előzmény. Viszont mivel maga a mű is inkább erre volt kihegyezve meg az (elképzelt) folytatásra, így inkább one-shot feelingje lett, de ez nagyon jó kiindulóalap valami nagyobb projekthez. 😉 (Mithrel)

2. hely: Thank You - FoxWithWings

- Plusz pont a Magyarországért, de sajnos az OC és E/1 miatt levonom, mert gyengének éreztem. Az ötlet: karácsonyra ilyet vár az ember, de tudsz te ennél jobbat is. Csak így tovább! (Abeth98)

- Nagyon aranyosan hoztad a karácsonyi szellemet és a családi hangulatot, a kedvenc hőseinket egy egészen új oldalról ismerhettük meg. Ezzel egy varázslatos jelenetet teremtettél. :) Pozitívum még, hogy a főszereplő magyar volt. Csak gratulálni tudok hozzá! (Hollosy)

- Az egy dolog, hogy nekem nincs önbizalmam, de te ezt nem engedheted meg magadnak! :)  Egy édes, karácsonyi idillt olvashattunk, ami igazán szívmelengető volt. Igaz, a karakterek nem voltak élethűek, de ez nem volt elvárás. Megérte a fáradozást! (Mithrel)

1. hely: Hail Hawkeye - BeckyArt

- Elloptad a lelkem a Hydrával. Nagyon tetszett mint ötlet, főképp, hogy James és Rumlow is bekerült. Clintet jól alakítottad át, megtartottad személyiségének magját. Nagyon tetszett, főképp a Budapest lecsapás. Innen érdekes a Natasha-Clint Budapestje. Gratulálok, csak így tovább! (Abeth98)

- Nagyon tetszett, hogy a Hydra oldaláról ismerhettük meg a világot, és mégse volt erőltetett. Karakterhű volt, és végig tartottad a színvonalat. Csak így tovább! (Hollosy)

- Igazán felüdülés néha ,,gonosz" szemszögből olvasni, és a legjobb, hogy nem volt sötét a hangulata. Clint hozta a formáját, és külön elismerés, hogy nem csak egy idézetet használtál fel (plusz pont ezért nem jár, de az elismerés igen :D). Gratulálok! (Mithrel)

Gratulálok a győzteseknek!

Marvel idézetekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora