》200《

2.9K 220 34
                                    

Hill - Uram, mi lesz ezután? A Bosszúállók szétszéledtek. Vannak, akik messze járnak már. Árulja el, mi lesz, ha újra ilyen helyzetbe kerülünk!

Fury- Visszajönnek.

Hill- Egész biztos ebben?

Fury- Igen.

Hill- Miért?

Fury- Mert szükségünk lesz rájuk.

/Bosszúállók/



És elérkezett a Marvel idézetek kétszázadik része. Ez valami hihetetlen. És elképesztő. No, de lássunk egy kis összegzést!

Kezdeném a statisztikáimmal:

Ezt a könyvecskét 2016 júniusában kezdtem el csinálni, azóta pár kivétellel napi szinten érkeztek a részek.  Ez elég régen volt, valljuk be. Pillanatnyilag (2017. 01. 01.) a 199 részen összesen 94.000+ megtekintés van, ami azt jelenti, hogy átlagban kb. 470. Igazából viszont nem oszlik el ilyen szépen, ugyanis az első idézetet több mint 2600-an nyitottátok meg, míg az utolsót durván 70-en, ez utóbbi huszonnégy óra alatt elég jó.  A csillagozások száma 12.800 kb, ami átlagolva 64, de a valóságban látható különbségek vannak az idézetenkénti csillagokon: a legtöbbel Ultron büszkélkedhet a frizbis aranyköpéséért, ez 124, míg a legkevesebb értelemszerűen a legutóbbi részen van. A kommentek száma összesen 2.500 körül van, ezt leosztva emberekre és megszorozva a hozzászólások átlagos szószámával... gőzöm sincs, mennyit kapunk, mert nem vagyok hajlandó kiszámolni. De biztos érdekes szám lenne. A legtöbb komment a 94. részen van, ez kereken 200 (khm, virtuális teadélután). Fú, imádom a számokat. Nem számít az értékük, csak hogy számoook.
Ha nem aludtatok be ezek után, akkor beszélek kicsit a múltról. Az idézetgyűjtemény ötlete onnan jött, hogy volt egy blogolvasós korszakom, akkor ugrott be, hogy tök jól össze lehetne így szedni az idézeteket, természetesen a Marvel berkeiből, hisz már akkor megszállott voltam. Kerestem, kerestem, de sehol sem találtam magyarul ilyet (angolul se nagyon, de nem számít). Pedig annyira örültem volna, ha naponta egy-egy idézettel színezhettem volna a napom. És akkor jött a kis villanykörte, hogy akár én is megcsinálhatnám ezt. Aztán valamiért mégsem akartam bloggerináskodni, így jegeltem az ötletet, amit jó sok hónappal később kapartam elő, a Wattpad megismerése után nem sokkal. És tadamm, itt van.

Azt nem mondom, hogy könnyű dolgom volt ezzel az egésszel. Igaz, először annak tűnt, hisz csak naponta egy-egy idézet bepötyögése és egy kép keresése volt a dolgom. De ahogy telt- múlt az idő, egyre nehezebb lett az idézetek számontartása, párhoz lehetetlennek tűnt a passzoló kép megtalálása és nőtt az olvasók száma, így már kötelességemmé vált, hogy megfeleljek az elvárásoknak, betartsam, amit ígértem. Aztán jöttek az egy órás telefondobálások és  -szidások, mikor az isteneknek sem akarta az alkalmazás publikálni az aznapi adagot. Mert ugye logikusnak tűnt, hogy ettől jobb lesz. Pár erőteljes ütés segíteni szokott... A végére már konkrétan stresszeltem, hogy minden klappoljon, ne tegyek fel olyan aranyköpést, ami már volt, ne legyen pocsék minőségű a kép, vegyesen legyenek a filmek és a szereplők IS. Pff, néha egy halál volt. De szerencsére kaptam valamennyi segítséget a húgomtól is és persze tőletek is, hiszen többen is küldtetek nekem idézetet (a gond csak az, hogy képet még mindig nem találtam egypárhoz) és persze a támogatásotok is jól esett.

Tehát bármilyen nehéz is volt néha, abszolút pozitív élménnyé vált számomra a készítése. Ezt részben azért, mert sok-sok új barátra is szert tehettem. Tudjátok, kik vagytok, nem írok listát.😉 Örülök, hogy megismerhettelek titeket!

Hiányozni fognak a kommentjeitek, szerintem nem is sejtem még, mennyire. Hiányozni fognak az értesítések, hogy mennyi ember napját dobtam fel a melómmal, még akkor is, ha maguk az idézetek remek forgatókönyvírók és fordítók munkái, de nekem is rengeteg macera volt összeszedni őket, szóról szóra pontosan, kiválogatni, bepötyögni, képeket és gifeket hajkurászni az internet bugyraiban vagy a telefonom végtelen mappáiban. Hiányozni fog talán még a felelősség is, hiszen napi rutinommá vált ez a szertartás.

De természetesen nem megyek sehova, továbbra is itt rontom a levegőt a Watty-n, így nem kell zsebkendőt lengetve búcsúzkodnunk. Figyelem majd a kommenteket (ha hajlandó lesz róluk küldeni értesítést a telóm...), szívesen „fangörcsölök", trécselek, segédkezek, tervezek világhatalomra törést veletek privátban is.

Emllett megtalálhattok a Marvelism_hu profilon is, négy másik hívő marvel-fan társaságában - ahogy a felhasználónév is sejteti, itt igyekszünk a legsokszínűbb tartalmat és programot produkálni ezzel a csodás képregényes világgal kapcsolatban. Lényegében az a cél, hogy összeszedjük és összetartsuk a magyar Marveles közösséget. Kukkantsatok be, megéri! ;)   

Köszönöm mindenkinek ezt az együtt töltött időt, sosem jöhetett volna létre ez az egész, ha nem tartjátok össze a szuperhősszeretetetekkel. Ez a kis gyűjtemény végül a Marvel rajongók főhadiszállásává vált, igazi közösséggé, és ez sosem fog megváltozni. Nem semmi, amit elértünk, büszkék lehetünk magunkra! *-*

...Hát, most már biztosan tudom, hogy nagyon fog ez hiányozni.

Hatalmas ölelés: Mithrel ❤


"Reading is very good. And you can quote me!"

– Stan Lee

Marvel idézetekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora