》123《

2.7K 148 96
                                    

Ultron - Végre nincs madzag, ami rángathat.

/Bosszúállók: Ultron kora/




Ééés...

⭐⭐VERSENYFELHÍVÁS⭐⭐

Lezárult!!!

A Wattpad elsősorban írások publikálására, nem pedig idézetek olvasására való, szóval használjuk ki ezt!

Tekintettel a 'könyv' magas olvasottságára és az általa összegyűjtött rengeteg Marvel-rajongóra (plusz az eredményhirdetéssel ünnepelendő 200 részre majd) egy novellaíró versenyre invitállak Titeket. Itt, a Marvel idézetekben.

🏆Marvel novellaíró verseny🏆

A verseny lényege, hogy minden résztvevőnek Marvel témában kell egy fanfiction novellát írnia, néhány megadott dolog szerint, melyek segítenek a megvalósításban

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A verseny lényege, hogy minden résztvevőnek Marvel témában kell egy fanfiction novellát írnia, néhány megadott dolog szerint, melyek segítenek a megvalósításban.

A legtöbb olvasó itt remek író, javarészt fanficekben utaznak, ha pedig nem, biztos megfordult már a fejükben, hogy kellene írni egyet.

Hiszen ki ne szeretne Tonyval, a Kapitánnyal, Lokival vagy bárkivel alkotni, velük kifejezni a gondolataikat, érzéseiket és fangörcsüket? Hát persze, hogy mindenki legnagyobb álma! Itt a lehetőség, csak azt kell csinálnotok, amihez értetek (rajongani+írni) és most még nyerhettek is vele!

Hogy mit?

Ezen sokat agyaltam. Nem szeretem ezeket a ,,kapsz 50 vote-ot, 10 kommentet egy választott történetedre és be is követlek" dolgot, mert nem tartom fair-nek. Egyrészt, mert nem nagy jutalom, másrészt pedig, mert én a csillagozást arra használom, amire való: annak kifejezésére, hogy tetszett az adott írás, legyen az történet vagy blogbejegyzés. Szóval ez most nem játszik, mint díj. Persze, ami jó, azt ígyis-úgyis vote-olni fogom (meg a többi zsűri is, gondolom).

A díjak tehát itt más típusúak lesznek, méghozzá kézzelfogható dolgok. Marveles dolgok. Amire rámegy a gatyám, szóval érdemes ringbe szállni értük. 😉 De az egyelőre titok, hogy mik, majd később kiderül. De annyit mondok, ha nem én rendezném, tuti indulnék értük. 😍

Jöjjön az a pár kikötés:

- egy ember egy művel indulhat
- ennek a hosszúsága 1000-5000 szó között legyen valahol
- a műfaja novella legyen (ha valakinek ez nem egyértelmű, szóljon)
- és a lényeg: használj fel min. egyet a megadott idézetek közül:

a, ,,-Bízz a haragomban!" /Loki, Thor: Sötét világ/

b, ,,-Átélni a fájdalmat anélkül, hogy megtörténik. Ez a képesség az, ami az embereknek is erőt ad. A remény." /Charles, X-Men: Az eljövendő múlt napjai/

c, ,,-Mielőtt elkezdjük, szeretne valaki kiszállni?" /Kapitány, Amerika Kapitány: A tél katonája/

d, ,,-, a reptéren mindig összefutunk valakivel. Tök fura, nem? " /Tony, Amerika Kapitány: Polgárháború/

e, ,,- Ha a szuperhősöknek pszichopatákat kell pátyolgatni, akkor inkább passzolom a jelmezt." /Deadpool, Deadpool/

Teljesen mindegy, melyiket választjátok, egyben lesznek értékelve. És az is, hogy mennyit, de minél több, annál jobb; annál nagyobb kihívás. Az pedig, hogy kinek a szájából hangzik el az ominózus mondat, szintén csak rajtatok múlik. Az egyetlen kérésem, hogy szerves része legyen a szövegnek.

Tehát NEM ilyen:

-Hú, emlékeztek, mikor Ultron, mielőtt világuralomra akart volna törni, azt mondta, hogy ,,végre nincs madzag, ami rángathat"? -kérdezte Tony, miközben csillámpónikon lovagolva kergették a Bosszúállókkal a gonosz Hydrás ügynököket, akik ellopták Fury igazgató kedvenc szemkötőjét. - Tök para volt. Szerencse, hogy azóta már kinyírtuk.

Ennek az idézetnek semmi köze nem volt a szituációhoz. Szóval használjátok írói tehetségeteket, és semmiképpen ne ilyen silány dolgot írjatok. 

A verseny időtartama:

Kezdés- okt. 16. Vasárnap
Nevezési határidő- dec. 18. Vasárnap éjfél
Eredményhirdetés- dec. 31. Szombat

Nevezés:

Nevezni úgy tudtok, hogy (a megadott határidőn belül) publikáljátok az írásotokat a profilotokon (ha van novellás könyvetek, nem kell ennek külön), megjelölitek a zsűriket, és biztos, ami biztos, szóljatok nekem privátban, hogy nehogy valaki alkotása kimaradjon. A kész műveket majd egy erre a célra létrehozott olvasási listán gyűjtöm, ott meg lehet nézni az összeset, akár indultok, akár nem. :)
Ha valaki nem szeretné publikálni (nem tudom, miért lenne ilyen) akkor írjon nekem, megadom az e-mail címem, és oda elküldheti. De csak, ha muszáj.

Végül pedig a zsűrik:

- Abeth98, a fanfic-írás szakértője és koronázatlan királynője
- Hollosy, a szintén nagyon tehetséges író, emellett óriási Marvel-fan
- én, Mithrel, aki... hm... kitalálta ezt az egészet és állja a díjakat
- aki pedig figyeli a bundamentes lebonyolítást, szponzorálja és a verseny hivatalos reklámarca, az nem más mint, Kapi személyesen. Többé-kevésbé személyesen...

Az indulók számától függően lesz díjazva az első három/kettő/egy novella

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Az indulók számától függően lesz díjazva az első három/kettő/egy novella. Szóval szóljatok másoknak is! Reményeim szerint sokan leszünk, így az összes dobogós kap jutalmat.

Azt hiszem, ennyi.
Kérdezzetek bátran!

Mindenkinek jó versenyzést!
Írásra fel!✒😄

Marvel idézetekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora