13

112 19 67
                                    

Voor het geluksgetal krijgt ClaireloveMusic de eer voor haar stukje.

Pov Kate
Iedereen is heel gelukkig of verliefd en ik ben blijkbaar heel goed in shippen. Maar het lukt me gewoon niet om mezelf te shippen. Dan komt er ineens een idee in me op. Een datingsite!! Ben ik nou zo hopeloos. Ja dus. Ik pak mijn laptop en typ in Google datingsites. Al snel kom ik op een website aan. Wattdating Ik maak meteen een profiel aan

Naam: Kate
Leeftijd: 14
Ben op zoek omdat: iedereen is verliefd om me heen, en ik heb ze geshipt en ik ben gewoon zó jaloers dat ik niet een liefde heb, ik zou het zo graag willen.
Hobby's: mensen shippen

Ik ben Kate bezitster van het officiële shipaccount ZAMEESA en ben gek van Sven de wijn. Maar ik wil zelf ook liefde, wie kan de vlinders in mijn buik geven. Maak me niet uit hoeveel geld ik hoef te betalen ik wil een vriendje.

En nu hopen of iemand reageert. Dagen gaan voorbij. Ik zie steeds meer foto's van het gelukkige koppel zameesa op Instagram en ik zie ook steeds meer screenshots van Facebook en insta en al die dingen. En het enige wat ik wil is verliefd worden. Waarom komt ee toch niemand. Ik ben al dagen niet meer naar school geweest omdat ik erbij moet zijn wanneer iemand reageert, ik heb al weken niet geslapen. En dan na 3 maanden en 26 dagen komt er een bericht. Ik wil wel. Hier is m'n nummer. Ik gil het uit en ik gooi m'n laptop op de grond ik heb iemand gevonden. Dit moet iedereen weten. Ik ren naar school toe en pak een graffiti spuit en spuit op de school.

'KATE HEEFT IEMAND GEVONDEN.'

In koeienletters.
En nu hopen of hij leuk is.

Wie wil zich opofferen om het vriendje (/vriendinnetje🌚) te zijn van Kate. Stuur bericht.

ZAMEESA FANFICTIEWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu