31 - Valetijnsdag special

85 15 55
                                    

We doen ff alsof de afgelopen hoofdstukken niet gebeurd zijn, dat ze (ZAMEESA) gewoon een leuk stelletje is en er geen Dark lord ofzo is.

Zianne zit op het moment in de trein naar Zwolle. Ze staart uit het raam, dromend over Mees. Ze gaat nu naar hem toe, en het is Valentijnsdag. Zianne heeft een grote doos chocola gekocht.

Na een tijdje komt ze bij Mees aan. Mees stond al op haar te wachten, met een enorme teddybear en chocolade. Ze kletsen wat en wisselen de cadeautjes uit. Daarna gaan ze samen romantisch eten. Daarna gaan ze naar een feest in de stad. Ze dansen gezellig en gaan daarna terug naar Mees z'n huis.

"Wil je nog wat gaan doen? Tv kijken ofzo?" vraagt Mees. Zianne gaapt. "Sorry, maar ik ga liever slapen" "Maakt niet uit" antwoordt Mees. Hij buigt zich dichter naar Zianne. Daarna zoent hij haar. Zianne zoent mee.  "Zullen we dan maar naar boven gaan?" fluistert Mees. Zianne wordt rood. "Bedoel je...?" "nee nee nee nee!" zegt Mees snel. Zianne lacht. Mees lacht ook. Daarna lopen ze hand in hand naar boven.

De volgende morgen... (Spongebob stem XD)

Zianne wordt wakker. "Aah!" gilt ze. Mees hangt boven haar. "Man, ik schrok me dood!" lacht Zianne. "Ik heb ontbijt voor je gemaakt" zegt Mees blij. "Aaahw!" zegt Zianne. Ze geeft Mees een zoen. "Wil je het pad der 7 zonde zien? Hij staat beneden al klaar" zegt Mees glimlachend. "Hoe wist je dat ik daar zin in had?" zegt Zianne lachend. "Ik kan je gedachten lezen" zegt Mees lachend. Ze lopen samen naar beneden. Er staat een ontbijt klaar. Ze eten samen en kijken de film.

-K

ZAMEESA FANFICTIEWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu