Aangezien we de vorige keer geëindigd zijn met een razendspannende cliffhanger, gaat dit stukje daarop door, geschreven door, jawel, de geshipte myvs002 .
Na 20 minuten de luidspreker te hebben gehoord is het rustig en vind haar moeder het goed hier de rest van de dag blijft en vergeeft haar moeder haar voor het vergeten te melden.
'Zullen we deze stad in gaan?' vraag ik. Zianne kijkt me aan en haar ogen zeggen dat ze andere plannen heeft.Namelijk naar huis gaan. Ze had de dag ervoor een afspraak gemaakt met Iris en die kon ze natuurlijk niet teleur stellen. Gauw pakte ze haar jas en zwaaide naar Mees.
Even later kwam ze aan bij Iris. Die deed geïrriteerd open. "Wat ben je laat!" zegt ze boos. Zianne glimlacht. "Sorry, ik was bij Mees. Ik heb daar gelogeerd." Iris ontspant en Zianne lacht in zichzelf. Dat is dan weer handig aan het hele shipgedoe: als ze ergens te laat was, had ze een goede smoes. "Is er nog iets... gebeurd?" vraagt Iris nieuwsgierig. Zianne kijkt naar de grond. "We-We hebben..." Iris wordt steeds enthousiaster. "...ontbeten." Zianne grijnst breed en kijkt naar Iris' teleurgestelde gezicht. Ze kijkt verbaasd. "Wat? Had je iets anders verwacht?" Iris schudt snel haar hoofd. "N-Natuurlijk niet..."
Spannend... IrisTheDonut Sorry dat jij de dupe bent, jij hebt nog niks geschreven, maar het leek me wel toepasselijk hier. Groetjes Mees.