" Ölmek çoğu insan için çok kolaydır, önemli olan her şeye rağmen yaşayabilmektir. "
ALEXA DOWN
" Her son mutlaka hayatınıza yeni başlangıçları getirir.İyi de olsa kötü de olsa bu böyledir.Evet, kabul etmeniz ayak uydurmanız bazen bir dakikanızı bazen de bir ömrünüzü alabilir.Ama sonunda kabul etme gerçeği varsa sonuç hep aynıdır.Bunu anladığımda 12 yaşımdaydım.Annem ve babamın ani bir şekilde boşanmasının ardından annem Loran adında bir adamla yıldırım nikahıyla evlendi.Çok aniydi.Ben bile buna alışamamışken annem iki üç ay sonra hamile kalmıştı.Evdeki bütün koşuşturma yeni doğacak üvey kardeşim Norise için başladı.O doğana kadar neredeyse fark edilmedim.Kenarda köşelerde hep küçük defterime kimsenin umursamadığı duygularımı yazdım.Ama çare yoktu.Alışmam gerekiyordu.Ve bu hiç kolay değildi.Evet, üvey kardeşimin doğması beraberinde bize yeni bir başlangıcı da getirdi.Annem ve Loran bundan şikayetçi değillerdi.Ama ben bu konuda sıfırdım.Hayatım bir anda öyle bir noktaya geldi ki önceleri annem babamla görüşmeme izin verirdi.Ama artık bu fikirden de hoşlanmaz oldu.Belki bu yüzden belki de başka nedenlerden dolayı Los Angelas a taşındık.Dört beş sene kadar burada yaşadık, gerçekten harika bir yerdi.Ama üvey babamın işi yüzünden tekrar Londra daki Settle kasabasına dönmek zorunda kaldık.Buraya taşınalı henüz bir iki gün olsa da Settle görmeyeli gerçekten çok değişmişti "
ZAYN MALİK
" Sanırım bu sevimsiz hikayenin ikinci büyük karakteriyim.Ne harika ama tamam şimdi size kendimi tanıtıyorum. Ben Settle ın köken ailelerinden Malik ' lerin soyundan geliyorum. Bu küçük kasaba benim hakkımda fazla bir şey bilmese de bir yerde ismim geçtiğinde damarlarından soğuk bir kanın geçtiğini hissetmem hiçte zor olmaz.Bunu mecazi olarak söylemiyorum.Bu gerçek!Bu benim büyük sırrımın bir parçası.Sanırım az çok tahmin etmişsinizdir, benim kim/ne olduğumu.Hiç bir tahmininiz yok mu? Bu kötü oldu.O zaman asıl bombaya hazır olun...Ben bütün dünyanın sayılı ansiklopedilerinde bizim türümüzden bahsedilen kan emicilerdenim! Vampir Akademisi ile ilgim ise bizim gibiler orada eğitiliyor.Nasıl mı? kan bizim için eroin gibi.Bir kez tadına baktığımız an dahası için deliriyoruz.Bu yüzden de Vampir Akademisinde eğitilip tekrar normal hayata dönüyoruz.Şimdi soracaksınız, bu akademide bütün eğitilmemiş vampirlerin peşine mi düşülüyor? Aslında öyle de denilebilir.Zaten eğitim almamış bir vampir kendini o kadar çok belli eder ki bunu aptal olmayan herkes anlayabilir.Ama eğer akademinin kendilerini bulmaması için saklanırlarsa insanlar tarafından ölüme terk edilirler.Merak etmeyin daha fazla kafanızı karıştırmayacağım.Benden bu kadarlık, ben ufaktan kaçar. "
Alexa Down ve Zayn Malik hayatlarının unmadığı bir bölümünde karşılaşacaklar ki neredeyse birbiri için yaşayacaklar.Şimdi tanıtımımıza devam edelim...
Alexsa, Yıldız Akademisinde eğitim alırken karşısına kendinden iki üç yaş büyük üst sınıftaki esmer kehribar gözlü çocukla karşılaşır.Bir süre sonra kendine itiraf edemese de aşık olmaması gereken o çocuğa aşık olur.Bu arada Zayn ise büyük bir tehdidle karşı karşıya olduğunu bildiğinden ondan uzak durur.Ama Alexa vazgeçmez. Zayn ise bu sefer ondan kaçmaya başlar.Bu arada Zayn ile aynı sınıfta olan Justin ' in gizliden gizliye Alexa ' ya karşı bir şey hissettiğini anlayarak Zayn e meydan okurcasına Alexa ya yaklaşır.Justin in dayanılmaz ve karşı konulamaz jestleri Alexa nın kafasını karıştırsa da Zayn den vazgeçemez.Justin ise son darbesini yapar ve Alexa ile yatar.Bunu öğrenen Zayn deliye döner.Ama Alexa ya aşık olduğunu kabullenemez.
----------------------------------------- Tanıtım---------------------------------------------------------------------------------------
Yeni hikaye tanıtımı umarım hoşunuza gider :) - GOSSİPGİRL