Bazen ilk bakışta görürsünüz o sizin kalbinize hükmeden tek kişidir.
+ Kraliçeyi görmek istiyorum.Onunla konuşmak istediklerim var.
- Pardon bayım ama sizi onunla görüştüremem bu yasak.
+ Nasıl? Sadece bir şey konuşacağım.Önemli!Toplasan 5 dakika sürmez.
- Af edersiniz ama buna izin veremem.Üzgünüm.
+ Seni son kez uyarıyorum Loran Williams! Kraliçeyle görüşmeliyim.!
- Hoş geldiniz Efendim.Kraliçe sizi içeride bekliyor.Buyurun.
Genç adam, içeriye büyük bir azimle girdikten sonra Kraliçenin önünde saygıyla eğildi ve Kraliçenin konuşmasına izin vermesini bekledi.Kraliçe elindeki kitapla ilgilenirken bir anda baş parmağını yukarıya doğru rasgele sallayarak sakin ama huzursuzluk verici bir ses tonuyla konuşmaya başladı.
" Evet, Loran...Neymiş benimle konuşacağın çok önemli şeyler...seni dinliyorum. "
" Kraliçem.Benden iki ay önce istediğiniz görevi tamamladım.Bu oldukça zor oldu ama aradığınız kızı buldum.Hemde hiç tahmin edemeyeceğiniz bir yerde.Bu bölgeye yakın bir yerde. "
Kraliçe şaşkınlığını korurken derin bir nefes aldı ve ayağa kalktı.Yan taraftaki masasına yürüyerek elmas desenli gümüş kutudan bir kolye çıkardı.Bu kolyeyi Loran ' a doğru yavaş adımlarda getirdikten sonra karşısında durdu ve gözlerine baktı.
" Bunu başaracağından hiç şüphem yoktu, Loran. Ama aslında senden asıl istediğim tek şey bu değil. Bu kızı takip etmeni istiyorum.Hatta güvenilir bir adamın varsa bu kızla yakından bir ilişki kurabilir.Dediğim gibi bu kız bizm için önemli.Ha şu arada kızın kılına bile bir zarar gelirse senden bilirim.Bilirsin her oyunda başrolde olan karakterler değer veririm. "
" Kraliçem, hala şunu anlamakta zorlanıyorum.Bizim gibi soğuk olanların bir insanla ne işi olabilir ki? Onlar bizim için sadece bir avdır.Bunu siz bana öğretmiştiniz.Yanılıyor muyum? "
" Haklısın Loran! Ama senin, benim ve bütün herkesin yanıldığı tek nokta bu kız sandığımızdan daha farklı. "
Derin bir nefes aldı ve devam etti:
" Bu kolyeyi görüyor musun? İşte bu kolye kızın büyük sırrı.Bizim bile tahmin edemeyeceğimiz en büyük sırrı! "
---------------------------------------------------BÖLÜM SONU----------------------------------------------------------------
Selam nutellalarım işte bu girişti.Umarım beğenmişsinizdir.Yorum yapın. :) <33 - gossipgirl