Μια χαμένη πληροφορία

235 23 0
                                    

Ο μαυροντυμένος άντρας προχώρησε στη στοά. Έκανε κρύο και όλα ήταν υγρά εκεί μέσα. Που και που ακουγόταν ο ήχος που κάνει η σταγόνα όταν ακουμπάει το νερό. Ο Άρχοντας του Σκότους του είχε δώσει σαφής οδηγίες για το πού βρίσκεται. Πρώτη φορά θα συναντούσε ολομόναχος τον Άρχοντα του Σκότους και η αλήθεια ήταν ότι φοβόταν. Φοβόταν πολύ. Δεν είχε μιλήσει μαζί του προσωπικά, αλλά ήλπιζε τα νέα που θα του έφερνε να του φαίνονταν χρήσιμα. 

Κόντευε να φτάσει. Άκουγε το σύρσιμο του φιδιού από μακριά. Περπάτησε διστακτικά μέχρι το τέλος της στοάς και έβγαλε το ραβδί του. 

"Είμαι πιστός στον Άρχοντα του Σκότους. Διατίθεμαι να θυσιάσω την ψυχή μου για αυτόν. Ορκίζομαι στη ζωή μου να μην τον προδώσω ποτέ."

Ο τούβλινος τοίχος υποχώρησε και αποκαλύφθηκε ένας διάδρομος πιο στενός και πιο κοντός με διακοσμητικά φίδια αριστερά και δεξιά του. Πάνω από το κεφάλι του, στο ταβάνι της στοάς, ένα πέτρινο γιγάντιο φίδι του έδειχνε τον δρόμο που έπρεπε να ακολουθήσει. 

Όταν διέσχισε τη διαδρομή, βρήκε μια πύλη λίγο πιο κοντή από τον ίδιο. Μπήκε διστακτικά μέσα.

"Άρχοντά μου; Εγώ είμαι." 

"Πόσες φορές πρέπει να σου πω να λες το σύνθημα όταν μπαίνεις; Δεν σέβεσαι τα μέτρα ασφαλείας που έχω βάλει;", του απάντησε μια φωνή σχεδόν ψιθυριστή, η οποία προερχόταν από ένα πλάσμα καθισμένο σε μια καρέκλα με γυρισμένη την πλάτη.

"Φυσικά και τα σέβομαι Άρχοντά μου! Θέλετε να σας πω το σύνθημα;"

"Όχι, αρκετό χρόνο χάσαμε. Λέγε ο,τι έχεις να πεις", του απάντησε ενοχλημένη η φωνή.

"Βρισκόμουν εχθές το βράδυ στη "Γουρουνοκεφαλή" και είδα τον Άλμπους Ντάμπλντορ να συζητάει με μια, μια απόγονο της Τρελόνι, της μεγάλης μάντισσας.", άρχισε ο άντρας

"Ναι, ναι, τη Σίβυλλα, την ξέρω. Συνέχισε." 

"Λοιπόν καθώς μιλούσαν, η Τρελόνι άρχισε να μορφάζει και να λέει μια προφητεία, κατά την οποία σας ανέφερε αρκετές φορές"

"Εμένα; Τώρα είναι που αγωνιώ να μάθω τι είπε."

"Είπε λοιπόν ότι θα έρθει κάποιος που θα έχει τη δύναμη να σας κατατροπώσει, και θα γεννηθεί στην εκπνοή του έβδομου μηνός από κάποιους που σας έχουν αψηφήσει τρεις φορές", είπε βιαστικά ο άντρας, σαν να το είχε μάθει απ' έξω.

"Θα γεννηθεί κάποιος που έχει τη δύναμη να με κατατροπώσει... ενδιαφέρον. Όμως, ποιος θα είναι αυτός; Πρέπει να ψάξω να βρω το συγκεκριμένο άτομο... όταν έρθει στη ζωή... και να του την πάρω πίσω...", είπε αφήνοντας ένα σατανικό γέλιο. "Τι άλλο άκουσες; Δε μου φτάνουν αυτές οι λεπτομέρειες!"

Ο άντρας μίλησε τώρα με τρεμάμενη φωνή. Περίμενε αυτή τη στιγμή.

"Ε, η αλήθεια είναι ότι με έπιασαν να κρυφακούω στα μισά της προφητείας και με πέταξαν έξω..."

"Πως; Δεν άκουσες δηλαδή ολόκληρη την προφητεία;", είπε εξοργισμένος ο Βόλντεμορτ

"Η αλήθεια είναι πως όχι, Άρχοντά μου, αλλά δεν νομίζω πως είπε κάτι σημαντικό μετά...", είπε πραγματικά φοβισμένος τώρα ο άντρας. 

"Ανόητε! Έπρεπε  να ακούσεις κι άλλα! Μπορεί να έχασες σημαντικές λεπτομέρειες! Πρέπει να τιμωρηθείς γι αυτό!", είπε και έβγαλε το ραβδί του.

"Α...Άρχοντά μου... δε...δεν πιστεύω ν...να με....;", είπε ο άντρας καθώς ιδρώτας έτρεχε στο μέτωπό του

"Να σε σκοτώσω...; Ε λοιπόν αυτό ακριβώς θα ήθελα να κάνω...", είπε ο Βόλντεμορτ και συνέχισε με σχεδόν ψιθυριστή φωνή:

"Αλλά νομίζω ότι μου χρειάζεσαι ακόμα λίγο..."

Στο πρόσωπο του άντρα σχηματίστηκε μια έκφραση έκπληξης και ανακούφισης ταυτόχρονα. Κοίταξε τον άντρα στην καρέκλα κι εκείνος του αντπέδωσε το βλέμμα με τα κόκκινα μάτια του.

"Ευχαριστώ πολύ άρχοντά μου..."

"Φτάνει το γλύψιμο, Σνέιπ. Πήγαινε και φρόντισε να μην με ξαναπογοητεύσεις..."







Harry Potter: the beginningOnde histórias criam vida. Descubra agora