Ahoj,rozhodla jsem se napsat příběh,tentokrát o 5sos.
Užíjte si první část.
———————–———
„Amy Hood",vyvolala mě učitelka.Vstala jsem a došla k mojí učitelce Rodriguezové pro svoje vysvědčení.„Gratuluji Amy..." spustila moje třídní učitelka Blacková, já pouze přikyvovala a dělala že poslouchám co mi vykládá za blbosti. (Jenže jsem neposlouchala 😂)
Co budu letos dělat přes prázdniny?
„Pojedeme zase k moři?"
„A potkám tam někoho?"
„Stane se něco, co ovlivní nějak můj život?"Takové myšlenky mi běhaly hlavou....
Já jen doufám Amy, že do příštího roku budeš mít ty známky lepší, víš přece že máš na víc...
-znovu jsem vnímala-
„Děkuji a pokusím se paní učitelko.
Šla jsem si sednout do své lavice k oknu.
----------O HODINU POZDĚJI----------
Stojím u školy a čekám na svojí partu, která se tvoří z 6 členů: Ellie, Nicka, Amandy, Liama, Jacka a mě.
Jsou to takový kamarádi, že se nějak mezi sebou už i popářili... 😂Liam a Amanda... Jsou spolu 4 roky, on jí každou chvíli podvádí, ale tím že má peníze tak ona to možná ví že jí podvádí, ale prostě to nechce vidět...
Ellie a Nick... Jsou spolu 2 roky, ale když to není ono... jen se hádají...
Já a Jack... My s Jackem jsme nejlepší kamarádi už od 1 třídy, takže nehrozí aby mezi námi někdy bylo něco víc než přátelství...
Mezitím co se loučím s ostatníma ze třídy, Liam a Amanda si zase krásně vyměňují sliny.... !!!...NECHUTNÉ.!!!
Patřím spíš k těm "problémovým" studentům na škole, ale známky mám dobré na to, aby jsem se dostala na lékařskou fakultu....
Ellie už vycházela s Nickem ze školy.
„Tak už jste se rozloučily?" Zeptala jsem se.
„Jojo už jo"... řekli oba ve stejnou chvíli. Já se pouze usmála.
———
„Konečně prázdniny."
Už sedíme v autobuse a jedeme domů. „Příští zastávka: "Brownwille"ozvalo se celým autobusem a Ellie s Nickem se už loučili, protože už budou vystupovat. „Tak se mějte lidi." řekli a vystoupili z autobusu.
Já s ostatními vystupujeme až za 2 zastávky.
„Příští zastávka: "Wall street."
ozvalo se znovu repráčkem.
„Tak ahoj lidi, uvidíme se po prázdninách..."
"Ahoj Amy."
Objali jsme se a vydali se každý jiným směrem...
Za nedlouho mi začal zvonit telefon. Kouknu se na displej a kdo mi nevolá. „TÁTA". Pomyslím si.
Ano můj "milovaný"otec.A:„Ahoj tati," řeknu milým tónem hlasu.
T:„Ahoj Amy.. Jen se chci zeptat, nechceš přijet na týden do Union Square? zeptal se mě.
A:Ví o tom máma, tati?
T:Ví o tom a souhlasila...mám pro tebe překvápko.
A:No dobře,možná by jsem mohla přijet.
T:Vážně?? To by bylo doopravdy skvělý beruško... Těším se na tebe...
A:Tak ahoj tati.
T:Ahoj Amy.
——————————
Nejlepší by ale bylo,kdyby jsem vám o sobě něco řekla...
Jmenuji se Amy Hood,je mi skoro 17 let bydlím ve státu New York ve městě Wall Street. Jsem fanynka 5sos a 1D, sice 1D polouchám o něco dýl, ale co by jsem dala za to, potkat Luka nebo Caluma.
Rodiče se rozvedly před 3.5 lety a táta se odstěhoval do města Unionista Square, což je nějaké 2 hodiny autem... Ozve se jen jednou za čas a myslí si že snědl všechnu moudrost světa... Tátu sice moc nemusím, ale je to pořád můj táta... Mamka už má 2 roky přítele, vycházím s ním dokonce líp jak s tátou.
To je prozatím to nejdůležitější co by jste měli vědět.První část je hotová.Od příštího dílu to bude lepší. 😊
Názory mi pište do komentářů,beru i kritiku.
Vaše Barb's
ČTEŠ
Younger sister
FanfictionOna:Byla obyčejná holka z New Yorku. On:Slavný kluk skupiny 5 seconds of summer Co se stane když se tihle dva potkají? A co se stane když zjistí že jsou sourozenci? TO SE DOZVÍTE KDYŽ BUDETE ČÍST.