Chapter.5.

5 0 0
                                    

...Tak jsem věděla, že to je Lukey.

,,Luku,co potřebuješ?'' zeptala jsem se ho.

Nic... já jen že nechci spát sám.

Aha, dobře. Tak už spi jsem unavená.

Dobře, dobrou noc.

Dobrou :)
————————————
Ráno jsem se vzbudila jako první. Samozřejmě, že první co bylo, tak jsem se podívala na Luka jak krásně spal...
Byl táááák roztomilý... 🙈

Pousmála jsem se, pohladila ho po ruce a šla do koupelny udělat svůj ranní rituál... Po očku jsem už jen viděla, jak se ve spánku pousmál..

———O 20 minut později———
Jen co jsem vyšla z koupelny, už na mě koukali 2 páry pomněnkově modrých očí... (ty oči které miluji)
«««««»»»»»
L:Dobré ráno princezničko.. 😊

A:Dobré ráno Lukey, jak ses vyspal..😊

L:Vedle nádherné holky se nedalo spát jinak než nádherně. ❤️ Co ty Am si vyspaná.?😇

A:Vedle krásného kluka, se nedá vyspat jinak, než krásně..❤️

L:Slečno Hoodová, vy se mnou normálně flirtujete.??🤔

A:To není pravda pane Hemmingsi, to vy flirtujete se mnou.. ❤️ A vůbec se tím netajíte...
____________________
Pomalu se k sobě přibližovali...
Jejich obličeje byly stále víc a víc u sebe...:
................................................
A:Luku... Co to děláme..?

L:Jen to, co si myslíme, že je v tuhle chvíli správné..

A:Tak na co ještě čekáš...

L:Vážně to mám udělat.??
————————
V tu chvíli Amy vzala Luka jednou rukou kolem pasu...Přitáhla se k němu a dala mu pusu...
Luke ten neváhal a následoval Amy v tom co začala dělat.. Jednu ruku ji dal na zadek a druhou si ji přitáhl blíž k sobě kolem krku...
—————————
Proboha on je tak strašně roztomilý 🙈
-pomyslela jsem si v hlavě a dál ho líbala-

Poté jsme se od sebe odtáhli, opřeli jsme si čela o sebe a jen se na sebe usmívali...

————O 15 minut později———

Šla jsem si udělat snídani, uvařila jsem si kafe, zeptala jsem se i kluků a šla se podívat co je nového na sociálních sítích..

Noooo... jenže to jsem ještě nevěděla a neviděla co mě tam čekalo...

««Zjistila jsem totiž, že skoro polovina lidi ve městě, kde jsem "bydlela" ještě před prázdninama, se nějakou záhadou dozvěděli, že Calum je můj brácha, že můj táta vlastně není můj táta, že jsem u svého biologického táty v jiném městě a to i s Lukem Calumem a klukama... Joo a že pojedu za 3 dny s klukama do Austrálie...»»
—————————
Za ty 3 dny se toho nijak moc nestalo...

S klukama mám čím dál lepší vztah...

S Lukem se nám blízká na lepší zítřky...

Ash nás přistihl v kuchyni jak jsme se pusinkovali... Okamžitě to šel vyslepičit Calumovi...

Calum semnou od té doby, co mu to Ash řekl... nepromluvil.. Prý že s nim nejednám narovinu...

Mikey se mě ale zastal že prý lásku si nikdo nevybírá...

a teď už sedíme v letadle SMĚR SYDNEY... 😇❤️
———————
Pane jo... Skoro po 5 letech jsem tu splácala nějaký další díl...
Včera jsem se po dlooooouhé době koukala na wattpad a viděla tohle tak jsem si řekla proč to znovu nezkusit... Třeba to bude lepší než před těmi 5 lety... Myslim si ze nápady se teď jen pohrnou... Ale z hlediska toho že chodím do práce to nebude nějak extra často 😂😂

Snad se bude líbit a užijete si tenhle díl...
Vaše Barb's ❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 03, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Younger sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat