Chapter.2.

46 1 0
                                    

Právě jedu s mamkou v autě do Union Square.
Ve sluchátkách mi hrajou OneDirection a já přemýšlím co bude to tátovo překvápko.

«Foťák mi dal, telefon taky, notebook taky, oblečení mi kupuje a posílá každou chvíli, tak by mě zajímalo,co mi chce dát tentokrát.»

Myšlenky tohoto typu mě probouzí a já zjišťuju že už jsme skoro tam kde máme byla...

Vyndám si z uší sluchátka a koukám na tu krásu kterou míjíme.

Jenže jedna věc mi tady prostě nesedí.

Proč je okolo tátova domu,tolik ječících holek?
Tím že je v autě ticho, tak slyším ty holky řvát něco v tom smyslu jako I5SOS!!! Luke,Iyou!!! Calum & Luke Iyou!! A spoustu dalších slov, nebo myšlenek ohledně 5SOS.

,,Mami, ty to asi nevíš že co se děje a proč jsou tady ty holky.?"
Koukla jsem se po očku na mamku, jenže mamka uhla pohledem jako by se něco dělo...
-Tady na tom, mi něco nehraje.-
Moje máma mi něco tají a já zjistím co se děje, i kdyby mě to mělo stát cokoliv.

,,Jediné co vím je, že máme jít s našima k Lily domů.
«Jooo kdyby někdo nevěděl kdo Lily je, tak jsou to nejlepší kamarádky od školky, ale holky se vidí jen tehdy, když je Amy u táty»

A protože v domě nikdo není, vystoupila jsem s mamkou z auta a šla jsem směrem k Lili domů.

Přešla jsem přes silnici a byla jsem u Liliiného domu.To jsem ale netušila co mě tam čeká.

--------------------------

Jen co jsem zazvonila, otevřel nám Elliot...
Její mladší bráška, je mu 12 let, chodí na Gympl, ale je to lump...
Jen co se dveře otevřeli, už jsem byla v jeho objetí.
Zasmála jsem se tomu, vešla jsem dovnitř, ale když jsem vešla do baráku zarazila jsem se, protože z kuchyně se ozývali podivné zvuky a smích.
To by nebylo takový překvapení, protože teta se strejdou, (rodiče Lili) jsou jedna velká kopa smíchu, ale já ten smích odněkud znám.
!!MOC DOBŘE HO ZNÁM!!! Proboha,vždyť to je smích Caluma..!!
ANO... Přesně toho Caluma...

...CALUMA HOODA... Zpěváka a kytaristy 5SOS...

,,Ahoj Amy,''
dostala jsem na tvář pusu od táty. Jen jsem se trošku usmála a vydala ze sebe jen tiché ''ahoj''.
Přivítala jsem se s Lily a s jejíma rodičma a mým dědečkem.

,,Amy, vím že jsi jejich fanynka ale,prosím.......ŽÁDNÝ PLÁČ, ŽÁDNÝ SLZY, JEČENÍ, PIŠTĚNÍ a tak dál...jasný? Řekla Lily a tímto mi jen potvrdila to, co jsem si tak dlouho myslela.
Je tam určitě on.??
Je tam Calum Hood..??

Pouze jsem přikývla a šla za Lily.
Jenže v kuchyni jsem doslova dostala infarkt.
U stolu.... totiž.... seděli.... ONI....

LUKE,....
CALUM,....
MIKEY,.....a ....
ASH....něčemu se smáli.

Pak si mě všimli a přestali se vším, co do teď dělali a koukali se směrem ke mě...

,,Amy, chtěli bychom ti s mámou o něčem říct."
Začal opatrně taťka. Na oba dva jsem se podívala s pozvednutým obočím a čekala co mi chcou říct.

Jenže jsem čekala marně, protože ani jeden se neměli k tomu, aby mi to řekli.

Místo toho jen koukali na zeď za mnou, jako by byla zajímavější než jejich dcera, která od té zdi stojí ani ne 5 centimetrů.

Younger sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat