Chapter.4.

31 0 0
                                    

Ráno jsem se probudila 1 a tak jsem se chviličku koukala na kluky jak spí.

Byly úplně mega roztomilý. Nakonec jsem se rozhodla vstát a převléct se do něčeho jiného. Vzala jsem si čisté spodní prádlo, tepláky, tílko a červeno-černou košili, kterou jsem si "půjčila" od Luka (snad mu to nebude vadit že jsem si jí "půjčila")

——TYPICKÝ LAZY DAY——.
Šla jsem do koupelny, vyčistila jsem si zuby, namalovala jsem se a rozčesala jsem si vlasy.

Už upravená, jsem vyšla z koupelny a odnesla si své "pyžamo'' do postele. 
Luke byl rozvalený už přes celou postel a strašně se culil (nevím čemu)
Šla jsem tedy do kuchyně.
Ze skřínky jsem si vzala toastový chleba s nutellou a udělala snídani pro sebe a kluky...

Poté co jsem se nasnídala, jsem se rozhodla jít do obýváku a pokecat s Mikeym a Assem..

Přišla jsem do obýváku a kluci _NEČEKANĚ_ hráli něco na PS5...
A:Čaute kluci, jak se dnes máte..
M:Bylo by mi lip, kdyby mě tady ta hlava pořád nezabiljela... 😁
Ash:Ahojky Amy, Joo super ale kdyby tenhle ňouma pořád neječel ze spánku, možná by jsem se i lépe vyspal...
———O 40 minut později———

A:No nic kluci nebudu rušit vaši idylku a jdu vzbudit ty dvě hrdličky co jsou nahoře...

Kluci:Dobře, vždyť se ještě uvidíme...

Opatrně jsem vyšla schody a vešla do pokoje, roztáhla rolety a otevřela okno do kořán.
Luke se začal převalovat a mluvit něco nesmyslného ze spaní, protože mu sluníčko svítilo přímo do obličeje.

,,Cale,? Calume,? vstávej....Nechci tě budit násilím a navíc,mám pro vás nachystanou snídani v kuchyni.'' Sedla jsem si na ''jeho'' postel a polechtala ho na ruce. Jen nesouhlasně zamručel něco ve smyslu,
''Amy,prosímtě kolik je hodin že mě budíš?,,
bude 10:30 Calumku a měli byste vstávat zlatíčka.Řekla jsem a podívala se na tu blonďatou hlavu vedle na postel..

''Bráško... Budeš tak hodný a vzbudíš ho, prosím''? Usmála jsem se na Caluma,který se zrovna zvedal z postele a mnul si přitom oči.
Ten pouze protočil oči a strhl z něj pěřinu. Luke se chudák okamžitě probudil, protože byl v té dece zabalený jako SUSHI... Luke ho jen začal probodávat pohledem.

''Kdyby pohled zabíjel, tak už jsi dávno mrtvej brácho'' řekl Luke.

Po chvilce jsem odešla, protože někdo začal zvonit. Byla to moje mamka a dovezla mi věci na bůh ví jak dlouho.

Ptala jsem se co tam všechno je, mamka mi jenom řekla, že tam mám nabíječku na notebook a na mobil, fén, kulmu, žehličku, krepovačku a nějaké oblečení + boty. Rozloučili jsme se a mamka poté zase odjela.

Šla jsem si tedy odnést věci do pokoje a hádejte co,.. ti dva magoři se mlátili polštářema hlava nehlásí tak, že všude lítalo peří. 
A:Ehm....neruším??? Řekla jsem...

-Luke se podíval na Caluma-
-Calum se podíval na Luka-

A jelikož mi nedocvaklo, co mě bude za chvíli čekat, nevěděla jsem jestli v pokoji mám zůstat a nebo začít utíkat...

Calum se podíval na Luka... a Luke,... ten se kouknul na mě tak, že když oba zařvali na celý barák, že to museli slyšet až na konci města. ÚTÓÓK!! 

Tak jsem málem ohluchla. Začali mě lochtat na nohách a na bocích, u toho jsem se skoro počůrala smíchy protože jsem hrozně lechtivá...

A:ZA CO TO BYLO K***A.
C:,,To máš za to, že jsi nás vzbudila ségra.''

———O 5 minut později———

Dejte si  na snídani co chcete. Máte to na lince.''

Najela jsem na aplikaci WATTPAD a podívala se na nové upozornění.

4 byli že někdo okomentoval můj příběh,
dále jsem měla 6 zpráv
7 upozornění že někdo přidal novou část příběhů.
Klikla jsem na komentáře u příběhu a četla. Bylo tam: ,,pěkný příběh'',
,,chci další'',
,,okamžitě chci další díl'',
,,rychle další díl''  atd..

Rozhodla jsem se tedy, že napíšu info ohledně toho, že se příběh na delší dobu pozastavuje. No a nakonec jsem si přečetla pár dílů z mého seznamu.

,,Jestli mi řekneš, že píšeš fanfikci o nás, tak se asi po***u''. Přišel z nenadání Calum a já nadskočila leknutím.
A:,,Bráško, ano, čtu povídku o tobě a o tom, jak se zamiluješ do nějaké holky''. Ušklíbla jsem se a koukala na výraz od Cala. xD  :D
C:,,Kolik trakových příběhů jsi už o mě četla proboha?''
A:,,Cca...10-12.No nějak tak.''
C,,Cožeee.....tolik?''

Klucii??....Co dneska podnikneme.??

Luke:Co kdybychom někam zašli  a nebo by  jsi nás tady po městě mohla provést.

Cal:Luku to není  špatný nápad co ty  na to Amy?

Já:Já s tím nemám problém.

Kluci:Dobře jdi se převléct a za hodku jsi tady.

Já:Dobře,objala jsem Cala a řekla jsem mu. Mám ráda bráško.
Cal:Já tebe taky Amynko.
Luke:A co nemáte rádi?? :(
Já:Lukey,nezapomínej, že jsem fanynka a mám tě  taky ráda.

************************************40 minutes later*******************************************

Amy? Zeptal se mě Lukey..
Já:Ano?
Luke:Koho máš z nás 4 nejradši a neber ohledy na to, že Cal je tvůj brácha.
Já:Calumku,omlouvám se ale Luke,
Cal: To je v pohodě sestřičko, akceptuju tvé rozhodnutí.

*************Už doma**************

Přijeli jsme kolem 22:00 a já byla už docela unavená. Tak jsem šla do pokoje.

Bylo mi úplně jedno že mám na sobě boty a kabát. Prostě jsem si lehla na postel a až po nějaké době jsem se rozhodla vysvléct kabát a boty.
Převlékla jsem se do ''PYŽAMA'' a zalehla do postele.

Poslední co jsem zaregistrovala bylo, že si někdo vedle mě lehá a dává ruku kolem mého břicha. Jelikož tu vůni by jsem poznala všude klidně i na druhém konci světa, tak jsem věděla že to je....

Já tak moc miluju nedokončené věty. Vždycky se nemohu dočkat dalšího dílu až se konečně dozvím kdo to byl nebo co se stalo. No a co vy kdo myslíte že to bude? Luke nebo Calum?....Jinak moc se vám chci lidičky omluvit že 2 měsíce nebyl nový díl, ale mám toho hodně. Uvědomuju si že by jsem měla přidávat častěji, ale za 1.nemám nápady,
2.nemám náladu.
Takže máte se na co těšit, protože už mám předepsané cca 2 díly. Tak se mějte zítra začíná víkend a já přidám další díl.
Vaše Barb's

Younger sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat