~1 hét múlva~
1 hét telt el azóta hogy itt vagyok Eldaryában, azóta már mindenki elfogadta a jelenlétem.
Nevra a "főnököm", de nekem még alig adott feladatot, ezért én unom az életem.
-Nevra, van számomra feladatot?- kontyolom össze a hajam. Igen. Elkéne végezned egy feladatot, amit Mikoo mondott nekem.
-Hahj... mond.
-A városban van egy menekült kisfiú, Merry. Megkéne neki keresni egy olyan Familiárist, ami neked is van. Elszökött. Nagyon megköszönném ha megcsináod, nekem van egy másik feladatom.
-Okés, megcsinálom.
-A városban-
Leültem egy fa tövébe, és nézelődtem, hátha meglátom a Crysalimot.
Egy keservesen síró kisfiú üllt le a padra. Gondolom ő Merry.
-Szia.. Merry.-a kisfiú egy pillanatra felnézett.
-Mi nem ismerjük egymást, de kérlek , ha találsz valahol egy Crysalimot, akkor oda adod nekem?
-Persze.-simítom meg a hátát.-Leila vagyok, a feladatom pedig, hogy megkeressem a familiárisodat.
-Tényleg neked osztották ki ezt a feladatot a központban?-mondja szipogva.
-Igen! Minden erőmmel azon leszek hogy megtaláljam.
-Ha..Hadd segitsek. Hiszen az egyém a familiáris.
-Nyugodtan. Akkor.. menjünk.
-Ühüm.-kézenfogtam Merryt.
-Az állatboltban-
-Merry mi a csalijuk?
-Ez, itt ni!-mmutat az aranyollóra.
- Uram, ezt kérném.-megvettem majd elkezdtük keresni a familiárisát Merrynek.
-1 óra múlva-
-Leila, biztos vagy benne, hogy meglesz?- kérdi könnyes szemekkel.
-Biztos?- hol kéne keresni tovább. Igen! Tudom mit csinálok! Szerzek egy új Crysalim tojást.
-Merry! Menj haza szépen, én majd megkeresem egyedül!
-De...
-Kérlek!
-Jó...-szomorúan elkullogott. Már csak azt nem tusom, hogy mit fogok kitalálni, hogy elis higgye, hogy megtaláltam, és nem vásároltama tojást. Megvan! Azt mondom majd, hogy visszabújt a tojásába. Még kicsi Merry,összvissz 7 éves, elfogja hinni.
Vissza is mentem a kisállat kereskedésbe, ahol meg vettem a Crysalimot, nem volt olcsó... de egy kisfiú boldogsága múlik ezen.
A tojással a kezemben megkerestem Merryt. A parkban megis találtam őt.
-Merry... a crysalimod visszabújt a tojásába.. neharagudj hogy csak így tudtam elhozni neked.-a kisfiú szeme csillogott az örömtől.
-Köszönöm!-ölel meg.-Ezzel szeretném meghálálni-egy kristály darabot nyújtott felém.-Mond azt Mikoonak hogy te találtad, lehet hogy megfog ettől kedvelni!-Merry viháncolva elfutott. Örülök hogy örűl. Lassan mentem vissza a központba.
|FOLYTATJUK!|
YOU ARE READING
Álom világban |Eldarya ff|
FantasyA 18 éves Leila Nikiforovval érdekes dolog történik egy erdei sétán. Átteleportálódik Eldaryába. Hogy mi az az Eldarya? A hely, ami csak mesékben létezett eddig, De bebizonyossult, hogy mégse...