Hetedik fejezet: a tündér teszt

148 16 0
                                    

Ezarel hümögve nézett egy régi könyvet.
-Mi az? Mit csinálsz?-kérdem a széken ülve.
-Bekée szerezned pár hozzávalót a teszthez. Vagy.. nézd meg, hogy van e utt valahol a központba.-Ide nyújtott egy listát.- Ezek kellenek. Siess, hogy miharmarabb megtudjuk az eredmény.
-Ahj.. jó. Sietek.-a listát elolvastam: tisztitott víz,meg avalmi kristály.
                -a beszerzés után-
Kiváncsian figyeltem hogy Ezarel hogyan kavargatja a löttyöt.
-Idd meg.-nyújtja felém.
-Mikoo azt mondta hogy várjuk meg.- 10 perc múlva, már mindenki a kristály teremben volt. Undorral ittam meg.
-Semmi hatás.. nem vagyok tündér... Nem avgyom eza....-kezdtem örülni... erre elkezdett lángolni a kezem.
-Basszus!-pánikoltam. Egy perc múlva már befejeztem a nyujtogatást.
-Leila... te is egy Faelienne vagy... -mondja Mikoo.
-Mint én.-fejezi be a mondatot Valkyon.
-Te is félig emer vagy?-nézek rá csodálkozva.
-Igen, édesanyám tündér, apám meg ember.
-De ez... akkor is lehetetlen hogy Fael micsoda lennék! Nekem se anyám, se apám nem tündér!!
-Hogyan hívják édesapádat?-kérdi Keró.
-Miért?-nézek rá.
-Utána nézek, hátha van szó a szüleidről.-lediktáltam neki az anyám, meg az apám nevét.
-Amiért itt kell maradnod... arra gondoltam adunke egy szobát neked.
-Oh.. köszönöm.
-Nevra! Melletted lesz a lány, vid el oda te!
-Tessék?!!-csattanunk fel egyszerre Nevrával. Nem akarok mellette lenni. Lehet hogy este betörik hozzám, és kiszívja a vérem!!! Nem! Nem! Nem! És nem!
-Vagy inkább az utcán szeretnél lenni?
-Vacsorának jó lenne!-néz rám Nevra.
-Nevra! Fejezd be! Addig nem eheted meg, még nem derűl ki, hogy a szüleinek van e közük Eldarya múltjához.-Kösz.. szóval ha a szüleim nem voltak hősök, akkor kaja leaz belőlem? De jó..... 
-Jó. Gyere!- Nevra elindult, én követtem.
-Ez lesz a te szobád!-mutat egy kopott ajtós szobára.
-Kösz....-lassan bementem...... egy csöves lakot kaptam. Volt egy pléd ott... és ennyi. Nevra meg már el is ment vissza. Az ajtót becsuktam, majd nekidöltem a falnak.
-B*ssza meg! Muszály volt nekem béalnom abba a sz*ros körbe! Ha eleve nem mentem volna el sétálni, és a tételeimet tanulmányoztam volna, akor még mindig az embervilágban lennék, és nem egy ilyen helye. Gratulálok Leila, ezt megcsináltad!
-Bocs, hogy megzavartam az elmélkedésed, de vissza kéne menni a kristály terembe..- jön be Keró.
-Vah... izé, bocs. Már megyek is!- felpattantam, és siettem a terembe. A napokban egy csomót futkároztam.
-Találtam valamit Leila szüleiről a könyvben!-mutatott egy történelem könyvet Keró a többieknek. Mindenki meglepődötten nézte.
-Na?!!! Mit?-néztem rá.
-Szóval....
-Igen?
-Az van .....
-Mooond!-hisztizek.
-Hogy...
-Ajj istenem!-kitéptem a könyvet a kezéből, majd elolvastam a szüleimről Szóló részletet.
-Leila... te vagy az eltünt hercegnője Eldaryának.-Néz rám Keró. Sokkos álapotba kerültem....
|FOLYTATJUK!|

Álom világban |Eldarya ff|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora