-Mi az, hogy a MI felelőségünk?-kérdi a kék hajú.
-Igen Ezarel, a MI felelőségünk ez az emberlány.-mondja az ecaecaeccavú fiú😂
-Miért beszéltek rólam úgy, mint egy kutyáról??-nézek körbe.
-Öhm...-dadog az unikornis fiú.- Olyan Bunkók vagyunk, bese mutatkoztunk. Én Keró vagyok.-mosolyog szélesen.
-Leila vagyok.
-Leila! Szép név!-nevetgél.
-Haza akarok menni..-nézek a lefele.
-Annal mi is örülnénk.-néz rám talán Ezarel.
-Felőlem maradhatsz itt, addig amíg nem találjuk meg a hazavezető utadat.-mosolyog-De akkor neked kell most megkeresni az eldugott ételt.
-Maradj.... de valamit nekem is kell cserébe kérnem.-gondolkodik Ezarel.
-Megkapod a keksz adagomat, csak hadd maradjon.
-Jó! Ezt megbeszéltük, csáó! -a fiúk mind kimentek.
-Nem kellett volna, Keró.
-Hm.. ha megkeresed az ételt, lehet hogy Mikoo jobban fog kedvelni. Elkisérjelek?
-Nem kell, köszönöm, már elegett tettél értem.
-Jólvan, megvárjalak majd a kapunál, vagy majd visszatálsz ide?
-Igen.. ha meg nem, akkor nem a ti bajotok.-vállat vonok, majd leszállok a székről.-Akkor majd jövök.-a kiutat hamar megtaláltam, ahogyan az ételt is. Nem vagyok kőszívű, ezért a felét ott hagytam. A palotába (így neveztem el) visszatértem, rögtön Mikoot kerestem.
-Mikoo...-mondom unott, és fáradt hangon.-Megtalálta....-nem tudtam befejezni mert Mikoo közbe szólt.
-Áh. Kösz. Gyere a kristály terembe, megbeszélünk valamit.-időm se volt válaszolni, beráncigált a termebe.
-FIGYELEM!-Órdit egyet Mikoo. -Hogy legyen valami hasznunk a lányból, csatlakozni fog egy gárdához, majd a familiáris tetsztet is megcsinálja. Keró, vidd el a könyvtárba, és csináltasd meg vele a teszteket.
-A könyvtárban, a tesztek után-
-Leila! Megvannak az eredmények, az árnyék gárdába tartozol, és mától van egy Crysalimod.
|FOLYTATJUK!|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Álom világban |Eldarya ff|
FantastikA 18 éves Leila Nikiforovval érdekes dolog történik egy erdei sétán. Átteleportálódik Eldaryába. Hogy mi az az Eldarya? A hely, ami csak mesékben létezett eddig, De bebizonyossult, hogy mégse...