Harmadik fejezet: Srácok

230 18 0
                                    

Egy fiú állt ott.
-Hova hova?-nevetett gonoszul a femete hajú.
-Nem tudod.. merre van a kiút?-cipőorromat bámulom.
-Ha elmondom mit nyerek vele?
-Hagyjuk....-megforgatom a szemeimet, majd kimegyek, visszamentem oda, ahol elkezdedődött minden. A kristály teremben.
-Hát it vagy!-nézett rám a róka lány.-Gyere ide!-fogja meg a csuklómat, a másik kezét pedig meg emeli.
-Ne bántaon!!-próbálok védekezni.
-Gyere!-ráncigál el valahova, majd bedob... a kamrába?
-Várj meg itt!!!-mormogja, majd ott hagy. Nagyon éhes voltam, az a szoba meg tele volt kajával. Nem bírtam megálni, csippenteni akartam a kenyérből egy keveset, de valaki elkapta a kezem.
-Nana! Csúnya dolog a lopás!!-egy kék hajú fiú volt az.
-Én nem is....
-Aha!-órditja Mikoo mikor visszajött.-Tudtam hogy te vagy a kenyér lopó!! Menj vissza a celládba!!! De várjunk csak... hogyan szabadultál ki?!!- nagyon sok ismeretlen ember volt a kicsi helységben.
-Hát... volt egy maszkos pasi.. és az szabadított ki.-mondom dadogva.
-Már megint itt van! Jamon! Menj és fésüld át a terepet.-Az ogre ember elment. A pasi akivel előbb találkoztam, megszólalt.
-Mikoo, nem ő lopja a kenyeret. Egy menekült kisfiú az, aki lopja.
-Mondtam hogy nem én vagyok!-nézek a nőre.
-Most arra lennék kiváncsi, hogy hogyan kerűlt ide. Vagy had találjam ki... betörtél a kristály terembe, hogy kristályt lopj?-nézz rám szigorúan Mikoo.
-Nem. Én elmentem az erdőbe sétálni, ott béalltam egy gomba körbe, és egy perc alatt már itt voltam.-mindenki kikerekedett szemekkel nézett rám.
-Egy gond van...-mondja a kék hajú.
-Mi?!!-állok fel.
-A boszorkány körök egy irányba visznek.-ahogyan kimondts ezt, szomorúan ülltem le.
-Szóval nem jutok haza?- nézek rájuk.
-Majd valahogy megoldjuk!-a fekete hajú megszólalt.
-A kisfiú azt mondta hogy eldugta a kenyeret.. megkéne keresni.
-Most vissza viszem a cellájába.-meg megfogta volna csuklóm, de egy egyszarvú fiú oda állt.
-Mikoo, nem is ismered! Kéne neki adnod egy esélyt! Nem betörő! A boszorkánykör hozta ide! Hadd maradjon!-Mikoo megált. Csak nézett rá.
-Maradhat... Te a ti felelőségetek lesz!! De én most már megyek.-Mikoo kiment a kamrából.
|FOLYTATJUK!|

Álom világban |Eldarya ff|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora