Evet şimdi ben polisim. Hayalime kavuştum. Ne kadar güzel değil mi? Sonunda üniversitem de bitti atandım. Şuan da ilk atamam Ankara oldu. Şimdilik iyi gidiyor. Size daha 3 gün önce yaşadığım bir ihbarı anlatayım.
Önce bir ihbarla kalktık koltuğumuzdan. Bu ihbar cinayetle ilgiliydi. Küçücük bir çocuk önce öldürülmüş sonra ise bir çöp tenekesine atılmış. Ben bu çocuğu görünce kendimi tutamayıp başladım ağlamaya... Hangi vicdan dayanır ki.... Neyse ben bayaaa bi araştırma yaptım. (Heee şunu sölemeyi unuttum. Ben olay yeri inceleme polisi oldum.) Parmak izi vardı babasına aitti. O şimdilik şüpheli!! Çocuğun şapkasında damla damla kan vardı. Hemen buradanda bir inceleme yaptım. Bu kan babasına aitti. Sonra evlerine gittim. Çocuğun adı İpek, İpek'in annesiyle konuştum " babasının o adam olmadığını ipek daha doğmadan önce ölmüş. Ben hemen koşarak evden çıktığım gibi amirimin yanına gittim. Sorguya çekileceğini söyledi. Adam her şeyi itiraf etti. İpek'i öldürmesinin sebebi ipek'in bağırmasıymış. Önce bir tokatla başlamış, ipek bağırmaya devam edince yastıkla üstüne bastırmış. O kan damlaları ise burnu kanadığı için ipek'i çöpe atarken damlamış.Adam hakettiği gibi tam 46 yıl hapis cezası aldı.
İlk cinayet vakasımı da çözdüğüme göre başka cinayetlere....