8. ,,BFF-ul" baiat

404 29 0
                                    

Marinette pov:
Ma trezesc dimineata. Am avut un vis ciudat dar frumos... Chat a fost la mine...
M: Cat e ceasul?
Eram cam adormita. Ma uit pe telefon.
M: E 9 DIMINEATA!
Ţip dar nu ma aude nimeni.
Ma imbrac repede si merg la şcoală. Fug pe scari. Tocmai s-a sunat. Si copii intrau in scoala. Eu ca deobicei ma împiedic şi dau peste un băiat. Îmi pare cunoscut. E unul dintre cei care a venit la spital. Dar l-am mai văzut pe undeva... Oare unde.... Dar acum trebuie sa-mi cer scuze...
M: Imi pare nespus de rău! Sunt foarte împiedicată!
A: Nu are nimic!
Stai... El tocmai m-a prins? Da! Daca nu era el eu eram pe jos!
M: Hei... Multumesc!
A: Pentru ce?
M: Ca m-ai prins...
A: Aa, asta... Nu a fost nimic! Oricine ar fi putut sa facă asta!
Vocea lui... Imi era foarte cunoscuta...
M: Cum te cheama? Eu sunt Marinette!
A: Stiu! Eu sunt Adrien Agreste! Suntem in aceeasi clasă.
M: A, bine.
Mergem impreuna in clasa. Nu stiu unde sa ma asez.
A: Stai aici!
Si imi arata banca. Ma pun si se pune si el langa mine. Fac o faţă de confuză.
A: Diriginta ne-a mutat in aceeasi bancă!

Adrien pov:
Of! Cand se termina cu asta! Vreau sa fie din nou iubita mea! Peste 2 zile e ziua mea! Azi era asa frumoasa... Nu s-a trezit... Logic... Daca sta noaptea cu un motănel aratos... Acum ii picau ochi in gura de somn.
A: Deci... Ai facut ceva interesant aseară?
Fuck! 😨De ce am intrebat-o asta? Pentru ca vrei sa stii daca i-a plăcut. Ok ai dreptate!

M: Nu stiu daca a fost vis sau realitate.
A: Pai ce a fost?
Chiar ar trebui sa incetez...
M: Auzi Adrien...
A: Da...
OMG ce fac? Tocmai s-a dus la Alya. A intrebat-o ceva. Nu aud. Fuck. Imi lipsesc urechile de Chat. Eu ii trimite mesaj:
Help me please!
Da pe care engleză.

Marinette pov:
M: Auzi Alya... Eu si cu Adrien am fost prieteni buni?
Al: Ăăă... Tu si el...ăă..
Primeste un mesaj. Il citese apoi imi zice.
Al: Voi doi ati fost BFF.
M: Serios?
Al: Da... Va spuneati toate secretele!
M: Ok multumesc!

Mă asez lângă Adrien.
M: Unde eram?
A: Te-am intrebat ce a fost in visul tău.
M: A fost ceva mai ciudat. Nu cred ca ai înţelege...
A: Poti sa-mi spui orice!
M: Ok... Pai m-am indragostit lulea de un băiat. Si am visat ca a venit la mine aseara si ca am stat de vorba. Parea foarte real visul. Dar nu cred ca el ar veni la mine acasa.
A: Si imi spui cine e acel băiat?
M: Nup! Ai prea multe informatii deja. Si daca îți spun vei zice ca am înnebunit!
A: Ok... Dar cum a fost?
M: Ei bine... A fost minunat! El e atåt de drăguţ. S-a dus si sa-mi aducă apă! I-am zis ca la mine nu poate ca mi-ar trezi părinţii. Si s-a dus, nu stiu unde, si mi-a adus apa. Si imi spune Princess sau Prințesă ! A fost un vis. Nu are cun sa fie real! Dacă, m-a si sărutat! Of!

 Nu are cun sa fie real! Dacă, m-a si sărutat! Of!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma pun cu capul pe masa. Apoi Adrien imi pune mana pe umăr. Şi apoi îmi spune:
A: Nu a fost un vis. Totul a fost real!
M: D.. De unde şti?
A: Ăăăă... Pentru că.... sunt foarte bun prieten cu Chat Noir!
M: Uu! Serios?
A: Da! Si.. El a crezut ca e un vis. Si m-a obligat sa te întreb. Imi tot zicea, ca nu ştie dacă e real sau ireal. Ca a fost uimitor! A zis ca esti o fata fantastică! Are foarte multa dreptate!

 Ca a fost uimitor! A zis ca esti o fata fantastică! Are foarte multa dreptate!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M: El e foarte drăguţ! Tu esti foarte dragut!
A: M.. Multumesc!
A venit profesoara. A întârziat jumatate de ora.
P?(profesoara?): Deschideti-va cartile la pagina 120!
Tocmai s-a auzit o bubuitură. XD.

Indragostita de un motan Vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum