Marinette pov:
Bietul Adrien. E numai vina mea. Nu trebuia sa fac asa mare caz. Doar un sarut. Cu o păpuşa Barbie. Nimic neobişnuit. Wow... Ma mint singură... Ieri a fost ziua lui, iar eu m-am comportat prosteşte. Oare de ce? De ce a dispărut?
M: Tikki transformarea!
Ma duc sa il caut. Ma uit peste tot. Nimic.
LB: Adrien! Adrien!
Dar nu îmi raspunde nimeni. Ma duc între blocuri. Poate e pe acolo.Adrien pov:
Dupa ce m-am transformat, m-am detransformat. M-or întrebat de ce am spus aia si de ce s-a văzut lumina verde. Am inventată ceva. Si apoi am mai vorbit cu ei. Nu erau asa de răi. Fiecare avea o poveste de ce se afla aici.
B: Sunt aici deoarece părinţi mei nu m-au inteles. Mi-au zis sa fiu un copil de nota 10. Dar nu mă pot obliga. Aşa ca am fugit.
L: Ma aflu aici pentru ca într-o zi la scoala ca am bătut un tocilar, m-au trimis in biroul directorului. Acolo eu nu am tacut am comentat si mi-a dat un pumn in fata. Directorul. Părinţi m-au certat. M-au pedepsit. Nu mai aveam voie afara, pe telefon laptop sau tableta. Nimic. Peste doua săptămâni m-au trimis sa duc gunoiul si am fugit. Atunci l-am întâlnit pe Blaise.
T: Eu cu Harley am venit aici împreună.
H: Mda... Părinţi nostri nu au fost de acord cu relatia! Vai ce ne pasă nouă!
B: Si puştiu... Cum ai zis ca te cheamă?
A: Adrien.
B: Si... Care-i motivul pentru care te afli tu aici?
A: Iubita... Si mama mea e moarta iar tata nu ma baga in seama. Ma si pleznit.
H: Pai?
A: M-a trimis in camera iar eu am zis Nu! Iubita mea m-a ajutat sa nu fiu akumatizat. Dar într-o zi. Nu a fost acolo l-a momentul potrivit... Si am fost akumatizat... Aproape am omorât-o! A stat internată doua saptamâni. Şi-a pierdut memoria. Nu şi-a mai amintit nimic de mine si nici de prieteni ei. Nimic de când a inceput semestrul.
B: Wow, wow, wow, semetru? Esti la liceu?
A: Da.
B: Câţi ani ai?
A: 17. Ieri am împlinit.
B: Cand s-au întâmplat toate acestea?
A: Acum sa zic o lună...
Se mira toţi.
B: Eu sunt aici de la 15 ani! Si acum am 19!
T: Sunt aici de la 16 ani si Harley de la 15 ani!
T: 17,iar acum 21.
B: Bun si dupa ce s-a mai întâmplat?
A: Ok... Unde rămăsesem?
B: Si-a pierdut memoria.
A: A, da. A trebuit sa o iau de la capăt cu relaţia. A trebuit sa o recucereasc. Ok. Asta nu a fost atât de greu.
H: Mamă ce modest esti!
A: Scuze. Aşa şi.. Eu am un secret. Nu prea pot sa va spun.
B: Haide!
T: Ţie chiar iti place povestea asta nu?
B: Da e interesantă!
A'm: Sa spun mersi? Oricum.
B: Te rog zi-ne secretul tău!
A: Ok... Sunt Chat Noir!
Toţi au început sa râdă
A: Serios! Plagg scoate ghearele!
Toţi rămân mască.
B: Ok si ce s-a mai întâmplat?
A: Claws off! Păi... La inceput noi ne-am cunoscut ea cu Chat Noir! Nu cu Adrien.
B: Ok. Si?
A: Ieri a fost ziua mea. Am sărutat-o normal. Ei ii placea si putin de mine cel normal. Cea mai buna prietena a ei. Mi-a zis ca despre mine e vorba in mesaj. In mesajul ala scria ca are inima împărțită in doua. M-am facut idiot pe mine însuşi. Cu o seară înainte i-am zic ca nu o mint! Offf! Sti, chiar am avut dreptate, sunt un nenorocit!
H: Te iubeşte cu adevărat?
A: Aşa cred... Acum mă urăşte!
H: Nu te urăşte! O să-i treacă!
A: O blonda m-a pupat pe gura cu ea de faţă.
H: Mda...
A: Fata acea am cunoscut-o la 6 ani. A venit să-mi spuna ,,La multi ani! ". Mda... Ce crezi? Oare ii mai pasa de mine?
H: Sunt sigura!
A: Mersi!B: E cam tarziu. Te duci acasă sau dormi aici?
A: Nu mai merg acasă! Noapte buna!
B: Ok. Noapte buna!
H&T: Noapte buna!
L: Noapte...
Mi-am pus plapumele. Ei se uitau la mien ciudat. Dar eu ma culc. A doua zi îmi iau hainele mele. Imi e foame. Mananc niste prajituri de la Mari. Ii întreb si pe ei, dacă vor. Doar Harley si Travon au vrut.Marinette pov:
Intru între acele blocuri.
LB: Adrien! Adrien!
A: My Lady, tu esti?
LB: Adrien!Il vad il iau in brate! Ma detransform. Il strang tare de tot.
LB: Ţi-au facut ceva?
A: Nu! Sunt foarte de treabă!
B: Ea e iubita ta?
A: Cand e detransformată mai mult!
LB: M-am speriat! Am crezut ca ai patit ceva!
Il sarut.Și apoi o mână ne desparte. Era..........................
#837
Suspans! Oare cine e? Scz ca nu am postat ieri! Scrieti in comentarii! Scrieţi cine a venit!
CITEȘTI
Indragostita de un motan Vol II
FanfictionLupele devin mult mai serioase(unele). Marinette si Adrien vor implini 17 ani. Si multe altele! * Volumul 2 * dacă nu citiţi volumul 1 nu prea are rost să-l citiţi pe ăsta! *carte terminată *are volumul 3