28. Fetele... si intalnirea

431 28 27
                                    

Titlul zice tot

Alya pov:
Ăia doi au adormit repede. Zâmbesc malefic
N: Ce idee ai?
C: Da fată! Zi odată!
Al: Păi vezi tu... Ei stau in părţi diferite ale patului.
Arăt spre Mari si Adrien.
C: Key si?
Al: Ajutaţi-mă să îi mutăm! Unul in braţele celuilalt!
N: Oh... Alya...
C:*zâmbet pervers* Îmi place ideea.
Eu cu Chloe îi mutăm. Băieţi se uitau ciudat a noi. Chloe ii pune mâna lui Adrien pe pieptul lui Marinette (dotările).
Batem palma. Apoi ne uitam la un film. Era de acţiune. După ne culcam si noi.

Adrien pov:
Casc. Aww... Mari e la mine in braţe. E atât de drăguţă! Stai... De ce... Mâna mea... E pe... Dotările ei...? De ce e in chiloţi si sutien? Ma uit sub plapumă. De ce sunt si eu in boxeri? Am facut ceva? Nu... Nu cred. Nu? O vad pe Alya dormind si imi amintesc de provocări. Dar sunt suta la sută ca nu era nici una in care trebuie să îi pun mâna. OMG Alya! Oh doamne! Îmi îndepărtez mâna incet.

E Sf. Valentin! Si eu nu i-am luat cadou lui Marinette! Îi iau jurnalul. Poate e ceva util pe acolo. Dar plec de aici. Kim a plecat si el. Apoi ma transform.
A: Plagg scoate ghearele!
Ma duc pe Turn. Citesc eu frumos. Ma uit la ceas. Era 8. Mda... Citesc. Nimic interesant. Am gasit o pagină interesantă! Spune ceva de genu că o să piardă o parte din ea. La ce se referă? Asta citesc cu interes.

•5 minute de citit•
Imi vine sa o îmbrăţişez. Dar nu pot. Citesc o pagină.

Mi-aş dori un telefon nou. Dar nu am bani acum. Si nu vreau să le cer părinţilor. Lui Adrien? Nici gând. Va crede ca sunt o răsfățată, si ca il plac for money. Eu nu-s așa! Deci... Na... Rămân fara telefon nou...

A, perfect! Pot să-i cumpar un telefon nou. Ma duc la un mall şi ma uit. I-am luat un Samsung galaxy S7. A zis ca nu-i place Iphone-ul. E ieftin. 500€.

(😨Dar Adrien. Nu toţi suntem la fel de bogaţi ca tine! Ok, şi eu am telefon performant,dar 500€ e mult. Puneţi în lei)

Pe auriu. Sper să-i placă!

Marinette pov:
Unde sunt? Chat... Ce faci? De ce o săruţi pe aceea fată? Lila... De ce?
Al: MARINETTE!
M: DA!
M-am ridicat din pat.
Al: Sti unde-i Adrien?
M: Ce? Nu-i aici?
Al: Nu!
C:*cască* Neaţa fetelor!
Al&M: Neaţa Chloe!
M: Ufff! Unde-i Adrien?
C: Habar nu am!
Al: Sună-l!
Sun. Nu răspunde.
Al: Insistă!
Răspunde.

•Convorbire•

A: Buna dimineata Princess!
Al:Da pe difuzor Mari!
Dau din cal ca da. Si dau.
M: Unde eşti?
A:Ăă... Păi... Ăă...
M: Zi-mi!
A: Treburi de ale băieţilor!
M: Ce treburi?
A: Pa!
M: ADRIEN! Aloo!

M: Ce crezi ca înseamnă, treburi de-ale băieţilor?
Al: Nu stiu. Nici Nino nu e!
C: Nici Kim!
M: Offf!
C: Mari... Şti să-mi împleteşti părul?
M: Ok!

 Şti să-mi împleteşti părul? M: Ok!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Indragostita de un motan Vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum