Surpriza!
Adrien pov:
Dupa uşă era.... Howkmoth(bravo 999WolfGirl333😘🎉ðŸŽ)
P: I-am adus!
LB: Peacock... De ce?
P: Mi-a promis ca mi aduce pe mama si pe tata!
QB: Te minte!
CN: Nu are cum sa invie morti!
P: Asta mi-a zis si mie... Dar a zis ca daca va iau miraculosii va putea!
HM: Adu-mi miraculosii!
P: Imi pare rău!
Isi foloseşte puterea specială. Isi scoate sabia si o apropie de gâtul domnitei mele.
P: Dă-mi miraculosul tău!
LB: Niciodată!
Peacock incepe sa plângă.
P: Daca face careva o miscare, Ladybug nu va mai exista!Nu putem face nimic!
LB: Peacock... Nu face asta! Nu are cum sa invie morti! Te rog...
Zoe începe sa planga in genunchi. Eu o iau in brate si plecam de aici. O ducem jos. Si o întrebăm de ce... Ea ne raspunde printre lacrimi ca are nevoie de alinare.
CN: Stiu cum te simti...
P: Ce zici?
CN: Stiu cum te simţi!
Ea se detransforma.
Z: Cum adică şti cum mă simt?
CN: Mama mea a murit intr-un accident rutier...
Z: Imi pare rău... Dar tatal tau, Gabriel Agreste
CN: Ce tata ii el! Ma obliga sa fac chineza, pian, baschet, scrima si sa fiu model! Tu crezi ca eu imi doresc asta? M-am săturat!
Queen Bee se detransforma si eu la fel.
C: Adrien... Ar trebui sa mergem!
A: Bine...
Ma duc in pat si stau. Nu-i corect! Vreau o viata de adolescent normal! Vreau sa fiu mai liber! Stau in pat.
A: Plagg scoate ghearele!
Un fluture negru intra in inelul meu.Marinette pov:
Dupa ce ei au plecat eu an ramas in turn. Biata Zoé... Plec de la Howkmoth si ma duc acasa. Ma uitam dupa ei. Dar au plecat. Acasa, ma pun in pat. Mama si tata au ajuns acasă! Cobor jos. Ii salut si ii pup. Ne uitam la televizor. Un akumatizat.
M: Mama, tata m-a chemat Alya la ea.
MM: Bine, dar sa ai grijă
M: Am înţeles! Pa!
Ies afara ma ascund dupa un copac.
M: Tikki transformarea!
Ma duc si akumatizat era..... Nu, nu! Am nevoie de un control la ochi.
Era....LB: Chat Noir Nuuuu!
CB: Nu mai sunt Chat Noir! Sunt Chat Blanc!
LB: O sa te distrugem!
CB: Tu si...?LB: Peacock si Queen Bee!
CB: M-am ocupat de ele.
LB: Nu.. Nu! Chat! Revino-ti!
CN: Sunt destul de normal!
Vine spre mine cu ghearele. Imi da peste maini. Mainile imi sunt pline de sânge... Sunt singura cu el... Cu ochi in lacrimi urlu:
LB: Chat! Opreste-te! Te rog!
CB: Imi pare Rau Bubu scârţ, dar imi trebuie cercei tai!
LB: Nu!
E noapte! Ploua. Sunt plina de sange si de rani.
LB: Lucky charm!
Imi pica un ruj. Poate daca îl sarut isi va reveni la normal!
CB: Gheara felinei.
Imi dau cu ruj. Ma detransform si il sarut.Asa, doar ca eram plina de sânge. El continua sarutul si fara sa vrea ma atinge cu gheara lui.
Adrien pov:
Unde sunt? De ce ma saruta Mari? De ce e plina de sânge? E
De ce sunt pe o cladire? De ce Mari cade? Stai. Mari cade? Ma duc sa o prind. Inainte sa atinga pamantul o iau. Apoi imi amintesc... Ce-am facut?Sunt un montru! Totul e distrus! Tikki iese.
T: Nu e moartă! I-ai tu cercei si repara stricăciunile produse de tine!
Plâng. Ce-am facut?
CN: Plagg claws off!
T: Haide Adrien!
A: Tikki transformarea!
Ma transform ma ridic in picioare. Lucky charmul ei era un ruj. Il iau. Il arunc in sus.
A: Miraculous Ladybug!
Totul revine la normal. Merg la spital. O duc pe Mari. Ii sun pe parinti ei. Carora le zic ca a fost atacata de un akumatizat. Lângă patul ei mai erau două două. In ele erau Zoé si Chloé! Erau ranite. Ma uit in buzunar. Aveam miraculosul lor. Al amândurora! Sunt un fucking shit. Le pun miraculosii unde era locul lor. Am ramas doar eu cu fetele.
A: Duusu, Tikki, Bee... Imi pare nespus de rău pentru cea ce le-am facut stăpânelor voastre!
T: Nu e vina ta!
B: Ai fost akumatizat!
Du: Nu tu esti vinovat pentru cele întâmplate.
A: Ba da! Eu sunt!
P: Pustiu! Ti-a zis Felix! Dar tu, nu l-ai ascultat!
A: De unde sti de faza cu Felix?
T: Toţi stim! Aşa de rău imi pare de Brignette...Yey! 1 ianuarie! Un an nou fericit! Multa sănătate şi tot ce va doriti!
O sa fac Q&A. Vreau întrebări! Dar fara,, Cati ani ai? " sau,, Cum te cheamă? "
CITEȘTI
Indragostita de un motan Vol II
Fiksi PenggemarLupele devin mult mai serioase(unele). Marinette si Adrien vor implini 17 ani. Si multe altele! * Volumul 2 * dacă nu citiţi volumul 1 nu prea are rost să-l citiţi pe ăsta! *carte terminată *are volumul 3