38. Ziua normalo-specialo-ciudato

376 21 8
                                    

Marinette pov:
Deschis ochi. Sunt in pat. Sunt singură... O fi fost doar un vis? Nu ştiu... Ma ridic cu lene din pat. Îmi văd cadourile. Deci nu a fost un vis. Dar unde sunt? Unde sunt mama si tata? Stai... Asta nu e casa mea. Ies din casă. Era un judecator si un tribunal.
J: Marinette Dupain-Cheng! Trebuie sa iei decizia finală!
M: Ce?
Apoi ma uit. Erau Adrien si Chat. Adică amândoi. Erau cu capurile in chestii din ălea in care îţi bagi capul pentru a fi tăiat. (Wow... Ce explicaţie...)
J: Trebuie să alegi unul!
M: Dar sunt aceeaşi persoană!
J: O personalitate!
M: Aceeaşi persoană!
J: TACI! Dacă ar trebui sa alegi doar unul. Dacă il alegi pe Chat Noir, nu se va mai transforma in Adrien niciodată. Iar dacă il alegi pe Adrien invers.
M: Dar su...
C&Al&Z&MM&TM: Trebuie sa alegi Marinette! *cu voce din aia creepy*
M: Ok... L-aş alege pe Adrien...
L: De ce Marinette?
Spune Lila cu o voce malefică. Chiar are nişte coarne in cap.
M: Pentru că*ma răstesc la ea* Dacă îl aleg pe Chat o sa fie nasol rău deoarece nu va putea sta atât de mult cu mine. Eu voi fi geloasă. Şi mă voi despărţi de el!

Adrien pov:
Aseară pe la 12 noaptea Mari a adormit. Am pus-o in pat si am adormit lângă ea. Dimineaţa m-am dus in bucătărie si i-am adus micul de jun. Mari vorbea in somn.
M:Ce? Aceiaşi... Persoană... Pe A.. Drien.. Pentru că... Chat nu... Transforma... Eu... Geloasa... Despărţi...
Yey pe Adrien il alege! Yey! Atunci o trezesc. O trezesc sărutând-o fiind foarte fericit.
A: Buna dimineata prințesa mea! 😁
M: Neaţa Chat! 😴
Spune ea foarte adormită. Yoy. Imi vine sa o mănânc la cât de adorabilă.
A: Mulţumesc Doamne!
M: Ce? 😴😴😴
A: Ca mi-a dat o adorabilă, drăguţă, frumoasă, deşteaptă şi curajoasă fată, care e numai a mea! *cu accent pe ,,numai"*
M: Awwwww! Si eu sunt foarte norocoasa ca mi-a dăruit un băiat drăguţ, adorabil, amuzant, deştept, foooarte frumos, curajos si perfect! Sau purrr-fect cum zici tu!
A: Exagerezi!

M: Tu exagerezi! Tu eşti foarte frumos esti si bigat si toate fetele te plac. Te duci la o fată fără iubit. O întrebi: Bă fata, de cine îţi place? Ea: De Adrien Agreste!*voce piţigăiată Eu: De ce? Ea: E fooooarte frumos si in plus e şi bogat! *pauză de 10 secunde* Vezi! Tu eşti perfect! A da! Esti şi renumitul super erou Chat Noir! Toate fetele te adoră!*pauză de 4 secunde* Apoi intreb fata: Si de mai cine îţi place? Ea: Şi de Chat Noir! E foarte curajos! Am auzit ca e glumeţ! Ce bine ar fi sa fie aceeaşi persoană! Eu: *face palm*

Începe să plângă. Eu încerc sa o calmez. Dar spune printre lacrimi:

M: Un dezastru! Toată lumea o ştie pe normala si simpla Marinette Dupain-Cheng! O împiedică si o întârziată! Care, WOW il are iubit pe renumitul Adrien Agreste! Se pare ca s-a despărţit de super eroul Chat Noir! Sau i-a dat rl papuci? Sigur asa a fost!

Plange! Eu nu ştiu ce sa fac! Conștință te rog! Puştiu nu ma băga în asta! Te rog! Nu ştiu ce sa fac! Spunei ca nu e adevărat si ca toată lumea o iubeşte, etc, sti tu! Multumesc! Npk!

A: Marinette... Nu e adevărat! Toată lumea te iubeşte! Tuturor le place de micuţa si draguta Marinette! Tuturor le place! Eşti drăguţă cu toţi!
M: Poate... Dar nu sunt bogată ca tine!
A: Şi ce contează? Mi-e nu-mi pasă! Crezi ca dacă mi-ar păsa de asta aş mai fi aici? Sunt aici! Mereu lângă tine!
Ma îmbrăţişează.
M: Mersi! Te iubesc!
A: Si eu!

După aceea Marinette s-a îmbrăcat in niste haine. Hainele ei obişnuite. Mergem cu bicicleta.

Ea nu ştia sa se dea. Pe mine tata m-a învăţat când aveam 7 ani. Oftez.
M: Ce este?
A: Nimic... Doar ca pe mine tata m-a învăţat sa ma dau cu bicicleta... Pe la 7 ani... Când mama era in viaţă... Si ma iubea...
Imi cade o lacrimă pe obraz. Adrien... Nu plânge! Gata! Stop! Încetează! Nu in faţa iubitei tale si in nici-un caz in public. Se uită la faţa mea. Schiţez un zâmbet. Oprim bicicleta.(ce?). Ne luăm un suc.
A: Iarăşi îţi iei natural?
M: Oh my fucking god... Ok... Sa moara Bibi! (scuze Beatrice_Iliescu, aşa îi vorba) Ma enervezi la culme! Na! Pentru tine imi iau un Pepsi! Gosh!

Indragostita de un motan Vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum