rozdział 1

554 78 18
                                    

[a/n: Na dole znajdziecie nową listę postaci . Musiałam zmienić niektóre osoby z racji tego, że przestałam słuchać pewnych zespołów i ciężko byłoby mi o nich pisać. Hope you understand ]

Minął miesiąc odkąd roztargniona uczuciami dwójka zerwała ze sobą. Czas znowu pokazał jak bardzo jest ulotny. Pomimo tego, że obydwoje mieszkali w Seulu, to ani razu nie udało im się na siebie wpaść. Jimin nie unikał go, nie odczuwał takiej potrzeby. Nie czuł też potrzeby sprawdzania co u niego, bo dobrze wiedział co szatyn robił. Bawił się w najlepsze, próbując nowych rzeczy na które Park mu nie pozwalał. W tym również ćpania. Blondyn słyszał od swojego przyjaciela pracującego w barze, Seokjina, że często widuje go z Jungkookiem. Prawdopodobnie zeszli się tuż po zerwaniu niedobranych kochanków. Szczerze mówiąc, Jimina totalnie obeszło to rozstanie. Nie darzył Kima jakimś ogromnym uczuciem, jego oczy nie iskrzyły na jego widok. Doświadczenie jakie zdążył nabyć nie pozwalało mu na naiwne zakochiwanie się. Jego pierwsza, słodka a zarazem gorzka miłość doszczętnie pokazała mu, że ludzie to jedynie potwory, które chcą wyzyskać z ciebie wszystko co najlepsze, a kiedy to wreszcie dostaną, porzucą cię i zostawią z okrutną myślą, że przez cały ten czas żyłeś czymś, co nigdy nie było prawdziwe.

Pomimo, że Chim utwierdzał sobie w głowie, że jego rozstanie z Taehyungiem na niego nie wpłynęło to w rzeczywistości chłopak znowu zamknął się w sobie i przestał wychodzić z ludźmi. Wyciszając irytujące powiadomienia na konwersację swojej grupy przyjaciół nie zauważył nawet, że została usunięta. Dopiero przyjście powiadomienia o nowo powstałej grupie mu to uświadomiło.

Dodano cię do konwersacji TEAM SEOKJIN z użytkownikiem BigDestroy, WorldwideHandsome, DrunkFace oraz Childrenlovesme.

Park Jimin: Sprzeciw tej głupiej nazwie.

Childrenlovesme: Podbijam!

WorldwideHandsome: Cicho, jeśli będziecie starsi ode mnie to będziecie mogli ze mną dyskutować.

Park Jimin: Przecież to logicznie nie jest możliwe..?

WorldwideHandsome: Cieszę się, że się rozumiemy.

DrunkFace nadał ci pseudonim Chubbycheeks.

Chubbycheeks: ...

Childrenlovesme: How cute ♡

Chubbycheeks: Dobrze wiecie, że ich nienawidzę.

BigDestroy: E'Dawn, nie denerwuj małego.

DrunkFace nadał ci pseudonim Chimmy.

Chimmy: Much better. Po co ta konfa?

WorldwideHandsome: Jako, że bez wytłumaczenia wyszedłeś z poprzedniej nie wiesz, że zrobił się tam ogromny spam, a jako, że nie znoszę...

BigDestroy: W skrócie: pan idealny uznał, że tamta konfa to jeden wielki śmietnik i czas na nową.

WorldwideHandsome: Cieszę się, że doceniasz moje piękno, ale doszedł bym do wyjaśnienia sam.

DrunkFace: Jinny tak naprawdę miał też inny powód.

WorldwideHandsome: ...

Chimmy: No to słucham.

WorlwideHandsome: Martwimy się o Ciebie, Jimin.

BigDestroy: I uznaliśmy, że musimy Cię gdzieś wreszcie wyrwać, a tak się składa, że dzisiaj jest największa impreza w naszym stałym miejscu.

Chimmy: Guys... To kochane, ale no sam nie wiem.

Childrenlovesme: Jim, nie możesz nam wiecznie odmawiać! Zadbamy o to, żeby nikt Cię nie skrzywdził.

WorldwideHandsome: To mój klub, więc jak tylko zauważę, że ktoś Cię napastuje to od razu go stamtąd wypieprzę.

DrunkFace: Ziom, to nie jest twój klub.

BigDestroy: Właśnie, jesteś tam tylko barmanem, stary.

WorlwideHandsome: To nie TWÓJ klub? Jesteś tam TYLKO barmanem?

WorlwideHandsome: A KTO DO JASNEJ CHOLERY ZAŁATWIA WAM TAŃSZE PRZEPUSTKI, NIEWDZIĘCZNE GÓWNIARZE?!!!??

WorlwideHandsome: Poza tym, gdzie podział się wasz szacunek to starszych?!

DrunkFace: Tańsze a darmowe robi ogromną różnice.

Childrenlovesme: Dokładnie, pogadamy jak załatwisz nam wejście bez czekania i vipowskie loże.

WorlwideHandsome: Nie sądzę, żebym chciał wtedy jeszcze z wami się zadawać.

BigDestroy: To jak, Chimmy? Idziesz?

Chimmy: ...

Chimmy: Zgoda, pójdę z wami.

/ witam wszystkich ponownie!

Mała aktualizacja o postaciach:

BigDestroy - Kim Namjoon, WorldwideHandsome - Kim Seokjin, Chimmy - Park Jimin, DrunkFace - E'Dawn, Childrenlovesme - Wonho

Wyjaśnienia co do zmian postaci wypisałam u góry. Mała zmiana będzie się też tyczyła fabuły, gdyż po ponownym przeczytaniu zauważyłam wiele błędów, niedopowiedzień oraz luk, także zanim przejdę do kontynuacji tego ff chciałabym pozmieniać poprzednie rozdziały. Stay tuned! ♡♡♡

Guys My Age » yoonmin «Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz