Yatakta hiç rahat değildim. Ege yanımda yatıyodu dibime girmiş bide salak. Kalkmaya çalıştım ve direk lavabo ya gittim yüzümü yıkadım ve biraz yürüyüş yapmak için giyinip dışarı çıktım.Koşmaya başlarken Irma'ğın da koştuğunu gördüm hemen yanına korkutma şakasıyla beraber geldim "Allah belanı vermesin Ada napıyosun kızım sen kaç kere yapma dedim şunu" bir kaç şey daha gevezeleyip sustu. Tam tempoyu tutturmuşken "Bu akşam geliyosun dimi?" dedi "Evet tabiki kaçırırmıyım" dedim sahte sahte sonrada Irma'ğı annesi aradı ve eve gitti bende biraz daha turlayıp evin yolunu tuttum.Kapıyı açtığımda evde güzel bir yemek kokusu olmasını bekliyordum ama tık yoktu. Zaten Ege bu hiç bi bok yapamaz oflaya poflaya giyinmek için odama gittim ve hiç şaşırmadım çocuk hala yatıyo hafif bir sesle ona küfür savurunca hemen giyinmem gereken odaya gittim.Aklıma duş almak geldi hemen duşa girip sıcak suda yıkandım ve hemen giyindim.Yemek yapmaya üşendiğim için hemen spariş verdim iki kişilik hamburger Ege ve bana ben hayvancıl bir şekilde hamburgerimi yerken merdivenlerden sesler geliyordu bi anda Ege belirdi sadece altında pantolonu vardı kaç kere dedim üstsüz gezme diye"Üstün nerde senin "dedim "Yukarda" "Ee git al" isteksizce söylediğimi anlicak ki "İstemiyosun giymemi sanırım" alaycı ses tonuyla "Saçmalama git giyi" oflayarak yukarı çıktı ve üstünü giymiş bir şekilde geldi.Sözümü dinlemesine bayılıyorum ya. Üstüne siyah bişey giymişti tamam buna yorum yok. "Çok yorulmuşsun sanırım dün kahvaltı hazırlamadığına göre" sırıtışı sinir bozucuydu "Evet beni çok yordun dün "dedim ama o sırada yemekle oynuyordum"Bazen öyle olabiliyorum" biraz durdu ve daha sonra "Akşam Irmak'lara gidiyosun dimi " kafamı sallayıp "Yani bu sabah ta konuştuk ben gitmeyi planlıyorum sende geliyosun bu durumda " "Yaniii" iiii leri uzatmıştı kesin bişey var "Bu akşam bir kızla işim var büyük ihtimalle gelemicem belki gece geç gelirim " ohooo yok böyle saçmalık neyse ben bozuntuya vermiyorum"Peki" dedim ve mal gibi gülümsedim böyle zamanlarda elimden gedikçe dışarıya karşı pozitif olmaya çalışıyorum genelde oluyo.Daha fazla burda durmak istemediğimi anlayınca masanın bana ait olan kısmını temizledim ve odama çıkıp neler giyebileceğime bir baktım çok süslü olmama gerek yoktu sonuçta Irmak'larda buluşucakmışız.Saate baktığımda zamanın hızlı geçtiğinin farkına vardım.Hemen gözüme eyeliner sürdüm ve kıyafetlerimi giyindim aşşağıya indiğimde kimsecikler yoktu.Bende dışarı çıktım ve Irma'ğın evine doğru ilerledim evin anahtarı vardı bende kapıyı açıp içeri yöneldim bizimkilerin hepsi ordaydı kısaca bir selamlaşmadan sonraoturduk ve eskilerden konuştuk sonra şişe çevirmece oynamaya kararına vardık ama hepimiz sahroş olmuştuk Batu bana soruyodu "Hiç Ege'yle yattın mı?" sahroş bir şekilde söyledi bende bi an cıvık halimden ciddi oldum ve "H-hayır yatmadım"diyerek iyice toparlandım "İyi bakalım" Irmak benim aflladığımı görünce konuyu değiştirdi ve şişeyi çevirdi ki tam o sırada zil çaldı...
Kadroda sadece Ege ve Ada'yı tanıyorum diğerleri?????? olsun ama iyi sanırsam neyse beğenmeniz dileklerimlee Öptüüm :*