Dnes idem s Ali kúpiť Dee darček. Dee sme povedali že ideme do kníhkupectva nemá to tam rada preto sme to povedali :D .
Ja som jej kúpila VIP lýstky na 1D ale len va ali tam nechce ísť :/ . Ali jej kúpila dvoje šaty a jedny topánky . Spoločný darček bolo Lamborginy .
Keď sme prišli domov na stole bol lístok : Bola som hladná keby niečo som v Nando´s - Dee .
Lamborginy sme dali do zadnej garáže Dee tam nechodí je tam tma a bojí sa . Darčeky sme potom naukladali do taštičiek a skryli .
O 1 Týždeň neskôr .....
Dnes má Dee tu oslavu . Máme od 8 večer objednany klub a zajtra ideme na ten koncert .
Bolo 5 tak sme sa išli chystať ja som mala čierne šaty na kolena a čierne lodičky na krku som mala náhrdelník s netopierom . Ali mala rúžové šaty rúžové lodičky a na ruke náramok . Dee mala tyrkysové šaty strieborné lodičky a na krku náhrdelník so srdiečkom . Nalíčili sme sa upravili vlasy a mohli ísť .
Keď sme prišli do klubu všetci zakričali ,,Všetko najlepšie,, a Dee sa od šťastia rozplakala . Oslava prebiehala dobre už boli 3 ráno keď mi zrazu zazvonil telefón a videla som správu od Jona :Alex je na slobode a chce vás zabiť zato čo ste spravili jeho bratovi vezmy rýchli Alis a Dee domov . Jon. (Jon je chalan ktorý pre nás pracuje je jeden s mnoha ale máme ho najradšej :D )
Rýchlo som pohladom našla opytú Alis a Dee sediacu na pulte ako bali časníka :D. Sadli sme do Lamborginy a išli domov cestou som zavolala Ričovy ( šofér) aby vyzdvyhol darčeky v tom klube . o 15 minút sme boli doma kde nás už čakal Jon .
Asi sa pítate čo sa deje .
Deje sa to že my 3 niesme en obyčajné bohaté dievčatá ma sme ......
Sorry za moju strašnú gramatiku :D XDD