https://www.facebook.com/media/set/?set=a.478997205542855.1073741988.357223357720241&type=3
Sorry že to sem dávam ale chcem aby sa tento príbeh rozbehol :D
My sme najobávanejšie baby v Londýne.
Áno chápem že si poviete bohaté baby a obávané dobrý vtip ale vtip to neni . Nikto v Londýne nevie že sme bohaté a ani kde bývame.
Chalani s Alexového Gangu si robia srandu že unás sme veliace my baby ale keď sa neštveme tak máme večšiu silu ako iný chalani . Pred nedávnom sme boli práve v jednej bitke a konečne som chcela zabiť Alexa ale vrhol sa dotoho jeho brat Dávid a ja som ho zastrelila Alexa sme uveznili ale prednedávnom ušiel a chce zabiť on nás
Niektorý chalani si onás myslia že sme milé ale keby vedia čo robý tak by utiekli nebojíme sa tejto práce a sme asi jediné dievčatá čo sa neboja biť sa alebo zabiť niekoho . Sme bezcitné svine .
O 3 mesiace neskôr ....
Dnes je oslava Ali sme kúpili Mercedes a nejake to oblečenie. Oslava nebude v klube ale unás doma Ali nemá rada moc formálne oslavy skôr take popíjanie unás doma s priatelmi .
Na oslavu prišiel Jon ,Don s priateľkou Elis ,Stan s priateľkou Rozalie , Zeke , Dan ,Ron a Mike s priateľkou Tinou .
Oslava trvala až do 4 ráno a potom už ostal len Jon . Povedal že tu prespí pre istotu ak by sa náhodou objavil Alex s Gangom . Išli sme spať a ja som sa zobudila nat že niekto zvoní zišla som pomali dole a uvidela niečo strašné . Stál tam Tobi moj bratranec s Ukrajiny vie čo s Ali a Dee robíme takže sa nenahneval keď som preložila návštevu na další mesiac .
S Dee sme večer išli na koncert 1D boli sme aj nato predtím ale chcela ich počuť ešte raz .
Koncert bol skvelí ale krátky . Po koncerte sme zašli do jedného starého baru lebo vieme že tam nikto nechodí a nikto by nás tam nehladal .
Po 1 a pol Hodine ....
Do baru prišla potom aj Ali a nikto vošiel hneď zaňou myslela som že skolabujem bol to Zayn , Harry a Liam .
Zrazu kumne niekto prišiel a pošeptal .. Ahoj cica si tu sama ? ...
Keď som sa otočila bol tam Zayn . Rýchlo som odpovedala nie s kamoškami chitil ma za ruku a viedol nás ku chalanom do boxu . Ako prvý dvihol hlavu Liam mám poňatie že sa nám zalúbil do Dee a hneť na prvý pohľad :D .
O 2 ráno ...
Ali išla domou Hazza juodviezol moc nepil ani jeden znich . Ja som so Zaynom tancovala a Dee sa oblizovala v boxe s Liamom boli hrozne cute :P .
Prišli sme kunim a chalani sa na seba pozreli a spustili Baby nechceli by ste keď v tom ho preruśil rachot a do dverý vošiel ......................
Mooooooooc sa ospravedlňujem za moju gramatiku :D