xx Zayn xx

106 5 2
                                    

....... keď v tom vošiel do baru postrelený Jon rýchlo som ku nemu bežala a viedla ho čo najrýchlejšie preč Dee dala ešte Liamovy svoje a Zynovy moje číslo a už nás nebolo. V aute som sa opytala Jona čo sa stalo.

Pohľad Jona .....

Bol som u Zeo,Dee a Ali v dome keď v tom som započul Aliin krik rýchlo som bežal kunej do izby . Keď som vošiel myslel som že ma asi trafí iba jej došlo odličovadlo -_- . Rozhodol som sa že už pôjdem pre Zoe a Dee do toho klubu . Zastal som pred klubom na parkovisku a pomali prešiel pred klub .

Keď som započul "Skončil si" potom smiech a už iba výstrel tlak ma vtlačil dovnútra do klubu a pohladom som hľadal Zoe . Bol to Alex poznám jeho hlas .

Zoe si ma hneť všimla a už ma ťahala preč  . Dee prišla o malú chvílku a ja som pomali zaspával .

Pohľad Dee .....

Do baru vtrhol Jon celý od krvy pozrela som na Liama a povedala " Liam ja ja už musím ísť"smutno som pozrela .

"A uvidím ťa ešte niekedy ? "

Prikívla som a napísala mu moje číslo na ruku ešte som rýchlo dala Zaynovy číslo na Zoe a už nás nebolo .

Po ceste som zavolala Ali nech hneď volá Fila osobného lekára .

Keď sme prišli domopu Fil tam už bol predali sme mu Jona a on ho odniesom do kúpeľne .

Po hodine a pol vyšli vonka a Fil prehlásil .

"Stratil veľa krvy mal by tu ostať minimálne 3 dni a ležať "

Jona sme odniesli do izby a nechali ho spať ihneď sme všetkých zavolali a do pol hodiný tu bol každý . Plánovali sme si pomstu za Jona .

Plán zne takto .. O týždeň v sombotu sa o polnoci vkradneme do Alexouho domu a unesieme ho ..

Dohodli sme sa a chalani odišli .

O týždeň neskôr ....

Nič moc sa nestalo Jon leží v posteli a my mu pomáhame.

Keď v tom mi zazvonil mobil a na obrazovke môjho Iphonu sa ukazol nápis neznáme číslo .

"Prosím"

"Ahoj Zoe tu som ja Zayn neviem či si ma pamätáš " zachychotal sa .

"Ahoj Zayn jasné že si ťa pamätám "

"Ja som sa chcel opýtať nešla by si na obed ? "

"áno rada pôjdem " Roztomilo som sa pousmiala

"Oukej tak o 3 hodiny v Nando´s ? "

"Jasné budem tam už sa teším "

"Aj ja tak zatial "

"Ahoj "

Hovor som ukončila a začala som skákať a kričať :D .

Pohľad Zayna .... 

"Aj ja tak zatial " Odpovedal som a pousmial sa 

"Ahoj"

Rýchlo som hladal Liama aby som mu to mohol povedať .

"Liááááááám" zakričal som na celí dom

V momente bol primne "Prosím ? "

"Neuveríš s kým idem na obed " začal som pišťať ako baba

"S kým ? " Pootvoril ústa

"So Zoe to je ta baba s klubu čo tam bola s kamoškami "

"Viem , Ou to mi pripomenulo .............

Sory za hrubice :D vážne mi slovika nejde :D XDD

Good Boy love Bad Girls !!!Where stories live. Discover now