Rozchod :(

100 4 2
                                    

....... "To mi pripomenulo že musím zavolať Sofii a dôkladne sa s ňou poroprávať "  Povedal Liam jedným dychom .

Pozrel som sa na mobil a už boloo 1 hodinu 12 . S Liamom som kecal 2 hodiny no fasa . Prišiel som do Nando´s načas a chvíľku naňu čakal . Keď vošla dnu tak som skoro ondlel bola krajšia ako som si ju pamätal .

Pohľad Zoe ......

Meškala som do Nando´s tak som rýchlo nasadla do môjho červeného Ferary aby som tam bola skôr .Poznáte ten pocit keď idete po Londýne v červenom Ferary a všetci sa za vami otáčajú ? Je to riadne nepríjemné :( .

Zaparkovala som a vošla dovnútra kde už bol Zayn omg bol taký krásny :O .

"Ahoj kráska"

"Ahoj Zayn" pousmiala som sa

"Objednáme si ?"

"Kludne" prišla čašníčka a ako uvidela Zayna začala flirtovať .

"Ahoj čo si objednáš ?" Usmiala sa a pohlad mala stále upnutý na Zayna .

"Poprosím jeden chicken box a ty co zlato ? " pozrel namňa a usmial sa

"ja si poprosím kurací šalát " iba sa namňa zamračila a odcupitala preč .

Bolo mi zle s tej faloše a umeliny čo s nej sršala . Tváryla sa ako keby zožrala všetku krásu sveta FUJ .Zayn si toho buď nevšimol alebo mu robí dobre vidieť ma žiarliť .

Pohľad Zayna....

Videl som na zoe ako žiarli na tu čašníčku.Bola síce pekné ale dneš som tu kôli Zoe .Zízal som naňu ako na ziavenie :D .

Pohľad Liama ....

"Ahoj Sofia musíme sa porosprávať prídi "

"Ahoj zlatko jasné a očo ide ? "

"O niečo vážne "

"Oukje Ahoj "

"Čau"

Musím sa so Sofiou rozísť lebo moje srdce by asi puklo keby vidí Dee s niekym iným než somnou .

"čau"

"Ahoj" vošla dnu a išla do obývačky 

"Očo ide ? "

"No vieš Sofia dlhšiu domu nám to " nenechala ma ani dohovoriť

"Čo ? ty sa somnou rozchádzaš somnou sa nedá rozísť ja som Sofia Smith uvedomuješ si to ? " začala pomne kričať

"Prepc vezmy si svoje veci a choj "

" Ja nikam nejdem a ty do konca svojho života tiež  " potom som už cítil iba niečo na nose a perách a už som zaspával .

Zobudil som sa v ........................

čo myslíte kde sa zobudí ?? :D a áno viem gramatika 4ever XDDD

Good Boy love Bad Girls !!!Where stories live. Discover now